neljapäev, 5. juuli 2007

valetamisest ja shoppamisest


Ma suudan valetada ainult vahel ja valikuliselt. Süstemaatiline valetamine käib lihtsalt üle minu jõu tänu viitsimatusele, hajameelsusele ja motivatsiooni puudumisele. Seepärast olen ma väga halb reklaaminägu vähemalt karastusjookidele, mis kohustavad millekski. Juua asta aega ja olla pildistatud aasta aega ainult Fanta pudelit hoides, oleks minusuguse coca-cola ja energiajookide sõltlase jaoks lihtsalt teostamatu misssioon. Kui tegemist ei oleks just Battery kampaaniaga, aga seda kahjuks siin maal ei tunta. Ivana seevastu oli kohe ja rõõmsalt nõus oma orjastamisega ja ma olen kindel, et temast saab väga kaunis pirtsakas orjatar vähemalt kaheks nädalaks, sest hiljem ta lihtsalt ei viitsi enam, kompenseerides oma lepingu rikkumist kopsakate trahvidega, aga kes olen mina et maailma paranadada või oraaklit mängida. Mis ei takista muidugi kerget kahjurõõmu.
Kuna täna oli lõpuks castingutest ja fotosessioonidest vaba pärastlõuna, oli meil üle pika aja aega minna shoppama. Ma arvan, et Gucci müüjad räägivad sellest sündmusest veel oma lastele ja lastelastele. Meil on piiramatu limiidiga krediitkaardid ja me elame päeva korraga. Tänase päeva elasime peamiselt Gucci poes.
Peale loendaatute käekottide ostsin ma igaks juhuks ka natuke kleite, ühe kostüümi ja imeilusa kleidi, mis on kahjuks nii lühike, et sobib ainult seismiseks (istudes kerkiks ta umbes kaenla alla). Jah, miski ei ole täiuslik.

2 kommentaari:

Pätu ütles ...

Tere! Sattusin juhuslikult sinu blogi lugema ja ma pean ütlema, et sul on oskust sõnaseadmiseks. Väga nauditav lugemine. Palju edu!
Jään sinu ustavaks lugejaks. ;)

16. juuli 2007, kell 14:02
Milana ütles ...

Suured tänud, seda on VÄGA rõõm kuulda :) Kõike head ja ilusat!

16. juuli 2007, kell 19:04
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB