reede, 14. mai 2010

Milana välimääraja


„Ma proovin aru saada, mis loom sa oled,“ küsis ta peale paari kiiret profileerivat küsimust. Teen asja lihtsamaks.

Milana on Eestis haruldane läbirändaja. Hästi tunneme ta ära kergelt arrogantse oleku ja Lagerfeldi teksaste järgi. Iseloomulikud on suhteliselt pikad jalad. Milana on tõeline erak, sest juba rändelt saabub ta üksinda ning pesitseb samas kohas harva pikemalt.Üldiselt on tema liigile omane küünilisus ja alalhoidlikkus, mis väljenub lihtsas salvamises ja aeg-ajalt kogemata solvamises.Kõrgpunt on kell 7 õhtul ja teda näeb harva liikvel peale kella 3 öösel. Talvituspaika lahkub juba augustis ning suved veedab enamjagu Eestis.

Karv: kui toidetakse hästi on karv pikk, hele ja läikiv

Reageerib kutsungile: Milana, Lana, kallis

Jookseb teises suunas kutsungile: kallikene

Ei kuulu looduskaitse alla. Mürgine, kuid mitte eluohtlik.

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Päris hea et sa vastuseid nr 2 lihtsalt ignoreerid :)

14. mai 2010, kell 22:35
Milana ütles ...

Vabandan, ei teadnud, et nende vastu nii suur huvi on. Luban homme vastata :)

14. mai 2010, kell 23:10
coraly ütles ...

see "kergelt arrogantne olek" on omane valdavale enamusele eesti tibimassist, nii et sama eriline tunnusjoon nagu näiteks: neeger on pruun:p

seda ka, et mu jaoks oleks suht kummaline end iseloomustada oma armani või valentino teksade läbi. tähtis on vist ikka keha seal pükste all. aga noh, mis mina ka tean "kõrgseltskonna" prioriteetidest.
muidu oli päris loetav sissekanne:)

15. mai 2010, kell 13:29
Milana ütles ...

Coraly, vabandan, et ei väljendanud päris täpselt oma irooniat (mis pidigi väljenduma just nt nendes pükstes):)

15. mai 2010, kell 13:50
Anonüümne ütles ...

Karv: kui toidetakse hästi on karv pikk, hele ja läikiv

OOT sa olid brynett ju? hele ja brynett? eeeeeem...

15. mai 2010, kell 18:09
Milana ütles ...

Jaa, olin brünett, ikka aeg-ajalt olen brünett :)

26. mai 2010, kell 21:21
Anonüümne ütles ...

Tere,ma olen sinu blogi lugenud,väga huvitav!
Ma olen 14-aastane ja soovin ise ka modelliks saada,kohe väga-väga,ma olen peenike(ma tean sest arvutasin netis selle keha indeksi v6i värgi :D),aga ma olen liiga lyhike,kas mul on v6imalus modelliks saada,kui ma olen liiga kyhike,olen ainult ca. 160 cm :( .
Aga modelliks saamine on mu ELU UNISTUS! PAlun aita mind! Sa oled mulle eeskujuks! :)

31. märts 2011, kell 19:27
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB