pühapäev, 20. september 2009

Kas sõprus meeste ja naiste vahel on võimalik?



„Ma arvan, et sõprus meeste ja naiste vahel on võimalik,“ teatas Gabriela kui ta tuli eile hommikul ainult kergelt väsinuna ja räsituna pikaksveninud õhtusöögilt, kinost ja magamistoa kunstikollektsiooni imetlemiselt tagasi. Argument oligi, et nad on Manueli, tema taskujuuksuriga, kes pole muuseas gay, sõbrad olnud juba kolm aastat ja alles nüüd tahtis mees temaga magada. Ma ei hakanud ütlema, et ainus järeldus, mis mina sellest teen on, et järelikult oli mees wussy, kui selle tunnistamine võttis 3 aastat.

Juhtusin samal teemal lugema juba mõnda aega tagasi Psychology Today uuringut, mis tunnistas, et tänapäeva muutunud sotsiaalsete normidega maailmas, kus naised teevad karjääri, saab olla võrdsel tasemel töö- ja huvisuhteid, mis arenevad sõpruseks. Kuigi 60% tuninstas ka, et seks muidugi ka halba ei teeks.
Võtsin siis eile õhtul klaasi veini, valasin vanni sümboolses koguses sooja vett ja kahtlast vanilliaroomi ja võtsin sportilikust huvist läbi oma meestuttavad. Ise olen ma sõprust pakkunud ühe korra. Peale selle, kui ma olin kandnud minit, olin kandnud maksit, olin kandnud stilettosid, olin kandnud plätusid (!!), olin küpsetanud kooke ja käinud mööda nööri. Sellega on kõik selge. Kui ta oleks tulnud ja pakkunud, et inimsoo säilimise nimel pimeduse ajastul peaksime me seksima, ei oleks ma keeldunud. Isegi inimsoo säilimine ei peaks minu poolt löögi all olema. Minu 3 parimat sõpra on mehed. Nendega on ka kõik selge. Kuigi me tunneme üksteist juba liiga kaua, et seksi alatooniga naljasid teha, kahtlustan ma, et ka nemad ei laseks inmsool välja surra. Kuidas üldse tekib sugude vaheline sõprus, kui teine pool ei ole atraktiivne? Ühised huvid? Kena, aga millegipärast oma margiklubist valid sa just selle inimese. Ühine töö? Ta ei ole ilmselt ainuke töökaaslane.

Lihtsustatult öeldes, ma arvan siiani, et alati on sõpruses mehe ja naise vahel üks pool, kes ei ütleks ära ka seksist. Nagu „Kõik armastavad Raymondis“. Raymondi alalisse pizzeriasse tuli uus ettekandja. Pikad jalad ja lühikesed seelikud. Nii lühikesed, et Raymondi naine võttis õhtul hajameelselt kätte ajakirja ja küsis nagu muuseas „Kallis, kas sa tahaksid sellele ettekandjaga seksida?“
Raymond et „issand, kallis, minul oled ju sina“.
„Olgu, aga kui ma oleks ära, kaugel, no näiteks merel““.
„Ei no, kuidas siis nii, sa ju ikka oleks olemas.“
„No kui ma oleks olnud merel nii kaua, et minust ei ole midagi kuulda ja käiksid jutud, et ma olen surnud“.
„Kohe päris surnud või?“
„No päris surnud.“
„No äkki siis natuke, võib-olla ühe korra“.
Raymond ja tema naine ei rääkidnud omavahel nädal aega kuni seriaali uue osa eetrisse tulekuni. Nii palju siis sõprusest. Seda kõike ma Gabrielale rääkida ei viitsinud kui ta Manueliga õhtul klubisse läks.

P.S. Sina, kes Sa sattusid mu koduleheke otsingusõna kaudu "jeesus ära süüdista", Sa oled ikka põhjalikult eksinud.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Armumine on lahe, aga ma olen enda mõttemustreid jälgides aru saanud, et see geeniteema on ikka oluline - kasvõi alateadlikult kipun crushima tüüpidesse, kelle puhul olulised linnukesed olemas - intelligents, mentaalne tugevus, füüsiline ilu, loomingulisus.. Kui on kvaliteetkokteil, siis ei hakka seda ju lauaviinaga segama :)

27. september 2009, kell 01:22
konnasiilike ütles ...

Jah, see on humoorikas termin see "kvaliteedikokteil". Kuskil netis on vägagi terane lehekülg meeste ja naiste suhetest. Sealt on pärit ka alljärgnev lühike tõlkevaramu, mis aitab mehi paremini naissugu mõista - see on meile teatavasti aegade algusest probleemiks olnud ja selle väikese informatsioonipalakese siia poetamisega teen ma naissoole kindlasti suure teene:

Another thing to watch out for is the code words women use. Here is a translation guide for dealing with women.

Says: I want a man who is motivated and has goals.
Means: I want a rich man

Says: I want a man who knows how to treat a woman.
Means: I want a rich man

Says: He's from a really good family.
Means: He's from a really rich family.

Kui nüüd keegi tuleb ja räägib, et see on täielik jama, et välimus jne on olulised siis on mul küsimus suurele ringile: miks deidivad Donald Trump ja Flavio Briatore supermodelle, kes neist 3 korda nooremad on?

27. september 2009, kell 13:16
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB