reede, 31. august 2012

EI laste missivõistlustele!!

Heaks uudiseks armastajatele ja halvaks vihjakajatele on kuuldused minu surmast olulsielt liialdatud. Kui neid vahepeal üldse on olnudki. Kaks aastat on pikk aeg ja elu on tahtnud elamist. No ja töö tegemist ja armastus armastamist...või midagi sellist. Kui ma kõlan nagu Mitt Romney abikaasa ("I love women!) andke mulle andeks, liiga palju CNNi. Aga mitte sellst ei tahtnud ma täna rääkida.

Areneva maa tunnus on ju see, et kõik välismaa debiilsused tuleb järgi teha. Oma peaga mõtlemine ei ole soovitatav, sest kui juba kuskil välismaal välja mõeldi, peab see ju hea olema. Laste missivõistluste Eestisse jõudmine oleks minu meelest lausa kuritegelik. Emad, tehke endaga, mida heaks peate, aga lapsi, kellele te olete eeskujuks, ei tohi ahistada või õpetada võtlse väärtuseid. Sellepärast, et teie ambitsioonid täitumata jäid, ei pea neid oma laste heaolu ja tervise hinnaga läbi nende täitma. Ja kõik vabandused tüüpi "nad ju ise tahavad" on lihtsalt ja ameerikalikult bs. Kui keegi proovib mulle selgeks teha, et lapsed ise mõtlesid välja, et tahavad võltshambaid, spray päevitust ja shinjoone, siis ma kahtlen tema terves mõistuses.

Kõik, kes lugenud mu blogi või raamatut teavad, et ma ei saa olla modelli või missimaailma vastane. Aga ometigi olen ma kategooriliselt laste ahistamise vastane ja just sellega on antud juhul tegemist. Vanemate ülesanne on luua terveid eeskujusid ja võimaldada oma lastele parimat lapsepõlve. Ja ma usun, et ühiskonna ülesanne on reguleerida kirjutatud ja kirjutamata norme ja siinkohas, kus mingid vastutustundetud ürituste organiseerijad tahavad ekspluateerida lapsi ja sama vastutustundetud vanemad tahavad lasta neid ekspluateerida, on meie kõigi ülesanne kaitsta neid lapsi nende oma vanemate ja lapsepõlve äravõtmise eest.
Seega, nagu Lätis, olgem selle poolt, et keelustada laste missivõistlused!!

http://www.facebook.com/EiLasteMissivoistlusteleEestis

0 kommentaari:

 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB