reede, 22. veebruar 2008

Millistel meestel pole vähimatki võimalust?


Janus Robert, sinu kiire sissesõitmine on küll...meelitav?....aga miski minus usub siiski, et elu ei ole lineaarne ja armastus veelgi vähem. See on muidugi meeldiv, et „sa oled valmis mind jumaldama“, aga anna mulle andeks, kui plaanipärane ja otsustav „jumaldamine“ minus teatud sarkasmi tekitab.
Mis muidugi viis järgmise teemani – millist meest ma siis üldse otsin? Tark-sharmikas-intelligentne-humoorikas....Haigutus...elementaarne, kes ei otsiks sellist kaaslast. Vaatame asja hoopis teise nurga alt – millisted asjad mehe juures või mehed mind täiesti turn offivad.
1. Ekstaatiline eneseimetlus. Ei ole midagi hullemat kui mees, kes saab orgasmi sellest, kui lahe ta on. Isegi kui see on varjatud ebakindlus, on see lihtsalt väsitav.
2. Mehed, kes vajavad pidevat imetlust, kiitust ja feedbacki. Las ma olen naine ja palun ole mees. Või vähemalt teeskle mõõdukas koguses, et sa ise ka usud sellesse, mida teed.
3. Mehed, kelle silmadest on näha kõik asendid, mida nad sinuga harrastaksid, kohe kui laseksid. Varjamatu seksuaalsus on piinlik ja puudub igasugune väljakutse moment.
4. Mitte pingutamine. Lillede ostmine võtab palju...15min ja ..100? krooni. Helistamine, et küsida „kuidas läheb?“ 2-5min ja veel vähem kroone. Väikesed kingitused. Sümboolsed aga südamest? Ja MIKS KINGIVAD MEHED PESU AINULT TELEKAS? (kuigi mina olen ilus ja pruun nagu heas Ameerika filmis).
5. Mehed, kes irisevad. Kui te arvate, et oskate miljonit asja paremini, siis jumala eest, palun võtke oma jalad laua pealt maha, pange õllepurk käest ja tehke ise. Ei, mitte peale teist poolaega.
6. Mehed, kes peavad sellist blogi: http://blog.tr.ee/post/315120 ja eksponeerivad Britney Spearsi. Ei selline tekst, mõttemaailm ega ka Britney pilt ei eruta ei vaimselt ega ühtegi muud moodi. Või koguvad orkutis sadade naiste skräppe. Next. Seega, Janus Robert, Kui tahad minus vähimatki huvi äratada, siis sure praegusel kujul virtuaalis ja ela reaalis..

22 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kas märkasid muide JR lausekonstruktsiooni "MILANA on naine, MILLIST olen just otsinud" (tsitaat, minu suurtähed)? Alliteratsiooni ja assonantsi on küll rohkem kui euro eest, aga peaks alarmi üürgama panema mitte ainult eesti filoloogil.

22. veebruar 2008, kell 10:18
Anonüümne ütles ...

Tere Milana (ma kahjuks su pärisnime ei tea)

Mul on sulle kurb uudis: täpselt sellist meest sa ilmselt ei leia. Kusagilt, natuke või mõnikord annavad kõik järgi. Kõigil on oma pisikesed pahed.
Kui sa oled kaunis naine, siis on loomulik ja normaalne, et mehe pilk jääb aeg-ajalt pidama su naiselikele tunnustele. Mõistagi on pidev jõllitamine vulgaarne.
Samamoodi on igas asjalikus mehes veidike eneseimetlust (nagu ka sarnases naises) jne

Samamoodi ei leidu ideaalnaist, kes vastaks kõigile meeste poolt seatud kiteeriumidele. Lihtsalt vaimustava mehe kuvand on naiste arvates pisut teistsugune kui meeste meelest. Kui mees käituks ja oleks pidevalt nii, nagu naine tahab, siis poleks ta enam ju "päris". Sama kehtib mõistagi ka vastupidi.

Seega - tolereerime üksteist ühes meie pisikeste vigadega, teatud piirini, mõistagi.

Mu kirjutis ei vasta ilmselt täpselt su mõtteavalduse põhipointile, kuid tundsin soovi paar mõtet kirja panna.

Mõistmist, edu ja jaksu !

22. veebruar 2008, kell 10:45
sepp ütles ...

Marko, mis selles kuues punktis nii võimatut on?

22. veebruar 2008, kell 12:17
Anonüümne ütles ...

Nende 6 punkti t2itmine pole yldse raske. Ma arvan, et t2itsa paljud mehed (sh. mina ise) suudaks sellele vastata.AGA... isegi t2ites need 6pt. saab samalajal olla v6igas paks karvane ropu suuga abielus itimees, kes s6dab ringi mootorrattaga ja kaanib m66dutundetult 6lut. Vaevalt, et see on see mida sa otsid ;)

22. veebruar 2008, kell 12:47
Anonüümne ütles ...

Haaa, ja Milana-sugust pärli ihaldab mees, kes leiab, et "ära tee suhteid, nopi vilju ja naudi..."

22. veebruar 2008, kell 13:38
Marjakas ütles ...

Raske on kirja panna seda, milline ideaalmees PEAKS olema. Küllaltki lihtne on aga kirja panna seda, milline ta EI TOHIKS olla, ehk siis need asjad, mis on vastuvõetamatud. Ma usun, et ei otsi ka Milana ideaalmeest, kellel pole ühtki viga. Vigu tohib ikka olla, aga need peavad olema naise jaoks aktsepteeritavad.

22. veebruar 2008, kell 18:21
Jànus Robert ütles ...

Milana, juhul kui ma kustutan ära oma blogi, kas Sa siis kohtuksid minuga. Üks väike süütu õhtusöök. Tallinnas, Barcelonas või Madridis? Ma lugesin, et olid seal hiljuti?

22. veebruar 2008, kell 18:24
Milana ütles ...

Blogi, Facebook, Okrut ja muud, siis vaatame seda õhtusöögi-asja.

22. veebruar 2008, kell 20:26
JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Milana, päris hästi oskad manipuleerida. Näed, Jànus, läks õnge :)

23. veebruar 2008, kell 20:21
Anonüümne ütles ...

Blogi kustutamine: 3 sekundit ja 0 krooni. :)

24. veebruar 2008, kell 09:41
Anonüümne ütles ...

Kuule, aga k6ik naised pole ju siledad nagu pesulauad, et mehed saaksid neile poest umbropsu pesu osta, ilma et oleks selga proovitud...

25. veebruar 2008, kell 22:15
Anonüümne ütles ...

Minu (meheliku?) ratsionaalsuse jaoks on kõige raskem täita punkti nr 4.

Ma pean silmas seda "kuidas läheb?" küsimist. Aga kui mind antud hetkel lihtsalt ei huvita, kuidas Tal läheb, kas see näitab mu mittepingutamist? Ja ennast Tema kingadesse pannes - kindlasti ei sooviks ma, et keegi mult "kuidas läheb?" küsiks, ilma et vastus teda tegelikult huvitaks, lihtsalt vormitäiteks. Siirus ikkagi eelkõige ja ükskõik missugunest suhtest me ka ei räägiks, peaks teine osapool aktsepteerima seda, et kui ma tõesti tahan üksi olla (loe: ei taha kedagi näha), siis võin ma seda ka siiralt välja öelda, ilma et see solvumist põhjustaks.

Ja lõppu ka väike loomkatse, et mis reaktsioon tuleb, kui järsku keset päist päeva MSN-is küsin "kuidas läheb?"

mr.Costello says (13:40):
kuidas läheb?
XXXXX says (13:41):
hakkasin XXXXXXXXX XXXXXX

Üllatus-üllatus. Mina arvasin, et vastus on: "lolliks läksid või?" :)

Niiet võib-olla on tõesti inimestel vaja, et keegi neilt iga päev vähemalt korra küsiks, kuidas neil läheb...

27. veebruar 2008, kell 13:46
Draakon ütles ...

Milana on kergema vastupanu teed läinud. Rääkida sellest, millised inimesed (mehed, naised) sulle ei meeldi, on kordades lihtsam kui iseloomustada seda, kellest võiks saada see kõige-kõige.
Ja ma ei mõtle selle all lihtlabast "ilus-seksikas-hoolitsev" iseloomustust, vaid midagi asjalikumat.

3. märts 2008, kell 10:49
Anonüümne ütles ...

Nii kõik on väga kena jutt Milana poolt...ja ma ei imesta ka Roberti huvi tärkamist Milana vastu aga.. ühest asjast ma küll ei saa ru. Mismõttes Paris Hiltoni pilt parem on kui Britney pilt?!
Äkki teis on ikkagi rohkem ühist...

4. märts 2008, kell 14:01
Anonüümne ütles ...

Milana, räägi meilegi, kas õhtusöögil käidud Janus Robertiga?

12. märts 2008, kell 11:28
Milana ütles ...

Olgem ausad, on küll..

13. märts 2008, kell 20:11
Anonüümne ütles ...

ja see kohtumine võttis nii jalutuks ja nõrgaks, et nüüd oled sa tema lummuses ja loobud ka oma blogist ja te elate happily ever after?

13. märts 2008, kell 20:54
Mann ütles ...

ja...?

13. märts 2008, kell 21:47
Milana ütles ...

Lubadus on lubadus....Aga mitte midagi, millest koju kirjutada.

14. märts 2008, kell 17:57
Anonüümne ütles ...

Kas Janus osutus päriselt meheks, kellesse naised armuvad või oli ta tegelikult keskpärane sulesepp?

15. märts 2008, kell 19:32
konnasiilike ütles ...

Ann, naised armuvad igasugustesse meestesse :)

Ma pigem usun, et antud deit-üritus selgitas välja, et härra osutus märksa meeldivamaks ja vähem nõmedaks kaaslaseks kui viimasest meie kõigi lemmiku blogist välja võis lugeda. Me ikka oleme ise ka suht meeldivad kui meile meie kaaslane väga meeldib ja me talle muljet avaldada üritame. Eksisteerib loomulikult võimalus, et härra samas ei osutunud nii ägedaks kui ta ise end arvab olevat... See on muidugi meessoole igiomane, et me arvame end olevat märksa kõvemad mehed kui tegelikkuses asi peegelduda võiks.

Eksisteerib muidugi kaduvväike shanss, et Milana armus lootusetult, aga siis ei loe me sellest sündmusest siin enam mitte kriipsugi.

Aga tegelik probleem on hoopiski see, armas Milana, et üldsus ootab juba ammu ja äärmise kannatamatusega uut blogi. Sellega on nagu sõltlase ja heroiiniga.

Päikest!

21. märts 2008, kell 12:00
Anonüümne ütles ...

see pole mingi elu, te lihtsalt eksisteerite, päevast päeva.

oma kannatused vaikite maha, kuigi need on tugevad ja osa teie elust. te ei märka neid enne, kui nad kosena teile peale jooksevad. on siis päästikuks esimene korts, esimene meeste poolt pikalt saatmine, mis iganes.

harmooniast on see elu kaugel, sest teil puudub - tuum. kest on küll võimas, kuid selle all on tühjus.

olen seda kõike teinud, näinud, see on uskumatult mõttetu maailm.

17. veebruar 2010, kell 06:50
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB