pühapäev, 23. märts 2008

Ühe armastusloo lõpp või algus?


Käisin eile kinos. Vahelduseks midagi mõttetut, aga haibitut vaatamas. Ei, mitte Hornetit vaid „Definetly, maybet”. Hornet oleks äkki parem olnud. Ma istusin lasteaia vahel ja tundus, et naersin täiesti sobimatutes kohtades. Aga mitte see ei ole teema. Teema on hoopis suhted ja intensiivsus ja sisaldab mõistatust laiale ringile.
Poole filmi peal ma haigutasin. Ei, ärge palun solvuge, film oli aus romantika pisara-tõmbamise efektiga. Natuke naljasid, natuke ettearvamatust (miks imepärast ta lapse SELLE naisega tegi) ja natuke...ee...midagi veel. Mis mind pigem haigutama pani oli suhete veeee-niii-miii-nee. Mina eeiii ooooskaaa niiiii aeeeglaaaseeelt....Ja nüüd jõuame stoorini. Minu laaav stoorini. Ma kahtlustan, et täiesti võis olla laaav.Kui ei olnud laaav, siis oli midagi muud, aga paganama palju muud. Juhtus see lugu üldsegi mitte nii ammu ja üleskutse on ära arvata lõpp ja lõpp sisaldab moraali.
Palju on aega möödunud sellest, kui ma hakkasin kirjutama blogi. Veel mõned kuud ja mind või juba veteraniks pidada. Ta ei tekkinud kohe. Ta tekkis kuskil poolepeal. Kolmveerandi peal. Konspiratsiooni huvides nimetame ta tähega S. Hakkas mulle kirjutama. Inimestest. Suhetest. Väikestest loomadest. Suurtest numbritest. Ja enne kui ma aru sain kirjutasin ma vastu. Moest. Linnadest. Väikestest numbritest. Suurtest loomadest. Me kohtusime. Kuid. Ta lendas minu juurde. Ma lendasin tema juurde. Kuid. Ta kiitis mu kingi, ma küsisin, kuidas tal tööl läheb. Ta naeris mu naljade üle, ma vaatasin ta lapsepõlvefotosid. Ja temast sai mu sõber. Mu võitluskaaslane. Mu partner in crime. Ma nägin teda lummavalt kauniste naistega, ta käis lõunal mu meestega. Vahel ka õhtusöökidel. Harva isegi hommikusöökidel. Kuni kolm kuud hiljem, või neli, kes neid loeb, viis ta mind õhtusöögile. Giannisse. Ta võttis mu käe, ma ei osanud ära tõmmata. Ta vaatas mulle silma ja ütles, et mina. Et mina olen see, keda ta on oodanud terve elu. Et mina olen see, keda ta on otsinud nimede ja linnade tagant. Oodanud kõik need mõttetult pikad aastad. Ma tõmbasin käe ära. Ma jätsin oma jope garderoobi. Ma tundsin, et mind on alt veetud. Minu usaldust on kuritarvitatud. Ma lendasin ära. Pariisi-Milanosse-Moskvasse-Riosse. Ma tundsin, et ma pean talle rääkima minu uuest tööst. Minu uutest kingadest. Minu vanadest sõpradest. Milano-Ateena-Barcelona-Tallinn. Ma seisan ta maja ees. Mu krae on üles tõstetud ja ma ei tunne lund, mis sajab mulle näkku. Mul on jalas teksad ja õhuke nahktagi, mille ma ostsin Pariisi lennujaamast. Ma ei käinud kodus riideid vahetamas. Ma seisan ta maja ees. Ja tema maja ees seisab kolm autot. Mitte kaks vaid kolm.
Ja millega see lõppes on teie ära arvata. Ja lõpp, nagu ma mainisin, sisaldab moraali.

10 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

See oli ikkagi näiteks sõbra auto :)?

23. märts 2008, kell 11:40
Anonüümne ütles ...

Näh, ei olnud, mingi naise oli :)

23. märts 2008, kell 12:22
Anonüümne ütles ...

Come on, kes leiaks Milana asemel kellegi teise?

23. märts 2008, kell 13:39
Anonüümne ütles ...

Mul on nii kahju:( Siin jääb üle ainult naiste igavene lohutus: tegelikult ta ei väärinudki mind.

23. märts 2008, kell 18:13
Anonüümne ütles ...

Mida tegi Ravic...

23. märts 2008, kell 19:04
Milana ütles ...

Ravic oli tegelikult wussy..

23. märts 2008, kell 21:13
Mannu ütles ...

Kes hiljaks jääb, see..

24. märts 2008, kell 14:57
miisu ütles ...

1. osutus gayks ja oli koos gaysõbraga?

2. oli koos sinu sõbrannaga?

3. oli koos oma lapse emaga?

4. oli koos mingi paarikesega?

5. Üks auto oli sulle kingituseks?
ps. sisse üldse läksid?

24. märts 2008, kell 15:55
Anonüümne ütles ...

Ravic ja wuss?!
urrrrrrr...üks Calvados palun selle avalduse peale!
Mina isiklikult olen armunud. Juba mitmeid aastaid. Ravic´isse nimelt:)
..."mehemat", ausamat,siiramat ja armastavamat meest pole lihtsalt maailmas olemas. Ei reaalis ega kirjanduses.

Igajumalakord kui mulle masendus ligi hiilib pärast järjekordset tõdemust, et "mehed on valelikud sead"...lohutan ma ennast mõttega, et kuna Remarque, kes Ravic´i kuju paberile maalis, oli MEESSOOST. Nii. See fakt aitab säilitada pisukese lootusekübeme. Minul vähemalt. Et ehk ka kusagil tänapäeva maailmas siiski elab ja hingab üks mees nimega Ravic.
Aga jah...ühel hiljutisel erilisel masendushetkel, mil Ravic´i rinna najal nutta oleksin tahtnud, sosistas üks pisikene kuradikene minu vasaku õla peal mulle kõrva: "Ehee! Oled sa mõelnud, et Remarque ISE oli ehk suur wuss. Mine sa tea. Äkki sel ajal, kui ta näpp ninas ja prügikast seljatoeks enda igavikulist teost paberile tippis ja Ravic´i nii ihaldusväärseks meheks vormis...lamas ehk tema naine teises toas ja nuttis rahuldamatusest ja üksindusest hambad huules patja."

Mari

25. märts 2008, kell 21:20
Milana ütles ...

Oleks muidugi toreöelda, et ei - koristaja autovms, aga ...oli küll naise auto, sest ta tuli hetk peale minu saabumist uksest välja. Tegin näo, et jalutan lihtsalt majast mööda.
Moraal - elu pole film. Elu ei veni. Alati ei saa second chance vaid kuni sina oled kahevahel läheb elu edasi...Elu on pidev reageerimine..kiirreageerimine..

26. märts 2008, kell 08:03
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB