kolmapäev, 15. august 2007

Love story. Armani Exchange (kordus)



Barcelonas sajab. Ookean on su silmade värvi.
Sinu kataloog. Mina ja Freya pildistame su kataloogi. Sa oled mu välja valinud. Ma tean, et see oled sina, enne kui sina tunned mind. Tavaliselt ma ei tea. Tavaliselt ma olen aeglane. Seekord ma tean. Me ei või kohtuda. Armastus on lubatud, aga tutvumine mitte. Kuidas on võimalik armuda, kui ei või tutvuda? Ööklubid, baarid, kohvikud. Sind ei ole, sind ei ole, sind ei ole. Ma kirjutan sulle, või sina kirjutad mulle. Ma ootan sind ja sa ei tule. Alles hiljem saame teada, et see polnudki ette nähtud. Aga siis me veel ei teadnud. Modellivõistlus Saksamaal. Sa faksid mulle iga päev. Maximi pildistamine Istanbulis. Sa proovid, kuidas meie nimed kokku sobivad. Nad ei sobi, aga ma ei ütle sulle seda. Puhkus päikeserannikul ja sinu igavesti valged T-särgid. Armani Exchange. Alati Armani Exchange. Ma jooksen hommikuti alla randa mööda lõppematult pikki valgeid treppe, et tuua Sulle hommikust ajalehte. Sa oled tellinud meile hommikusöögi. Ja nii igal hommikul. Me läheme randa ja ma ostan endale väikesest poest Pierre Cardini ujumisriided. Poemüüja, noore sädemega silmis naine, küsib kas ma olen modell, neil on õhtul poe moeshow. Me naerame ja ütleme, et ma ainult meenutan seda modelli ühe tuntud gei muusikavideost. Naine naeratab mõistvalt ja küsib igaks juhuks autogrammi. Laev, kahekorruseline, diivanite ja tantsupõrandaga. Ma ainult vaatan põranda poole, sest ma olen suremas kõhuvalusse. Kaheksa jäätist päevas murraks tugevamatki. Me naerame ja hullame basseinis. Sa lähed mulle vett tooma. „Ta armastab sind väga, sa tead,” ütleb su parim sõber. Ma naeran igaks juhuks. Ta ei saa aru, miks, ja naerab igaks juhuks kaasa. Viimasel päeval sa palud, et me pildistaksime koos. Ma ei salli pildistamist eraelus, aga lõpuks me siiski teeme kolm pilti meist. Ma lendan Tallinnasse. Sa helistad iga päev. Aasta aega. Ma ei võta enam su kõnesid. Ma ei jõua enam. Ma põletan meie pildi ja kaks juba äramagatud Armani Exchange T-särki. Barcelona-Milano-London. Ma helistan Sulle. Sa ütled et sa oled abielus. Sul on laps. Ma nutan millegipärast ja sa naerad. Sa tegid nalja. Ma panen toru ära. Lennujaamad, reisikotid, purjus turistid ja kiirustavad ärimehed. Istanbul-London-Ibiza-Rio-de-Janeiro. Kümned kataloogid ja catwalkid. Sa helistad mulle. Ma ütlen, et ma olen abielus. Sa vaikid. Ma ei teinud nalja. Sa ei helista mulle enam.
Ma jumaldan oma meest, me ei räägi su naisest. Me lihtsalt räägime ülepäeviti. Viiendat aastat merest ja päikesest. Ma arvan, et me ei saa kunagi aru, kui palju me tegelikult teineteist armastasime. Ookean on sinu silmade värvi. Barcelonas sajab.

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Miks sa kordasid seda? Sa oleksid võinud midagi samasugust kirjutada :)!

17. august 2007, kell 02:21
Milana ütles ...

Sest ma kustutasin ta kogemata ära :(
Aga praegu koguaeg kirjutan midagi samasugust....:)

17. august 2007, kell 02:34
Milana ütles ...

Minu jaoks palju paremat..

17. august 2007, kell 02:34
Anonüümne ütles ...

Kui küsida tohib, siis kui vana sa olid, kui sa selle mehega koos olid? Vabandust, et sellist isiklikku asja küsin...
Üks küsimus veel, kui juua naturaalset õuna- või apelsinimahla ja süüja samal ajal hamburgerit või röstsaia, kas see ladestub ka kiirelt rasvadeks? Kas Coca Light'i oleks parem juua? Ma ei mõtle eriti tervislikult, minu jaoks on kaal tähtsam :).
Mul on alati niii palju küsimusi, et ma pean vabandama aga mis teha ma olen uudishimulik inimene!

17. august 2007, kell 19:07
Milana ütles ...

19 ja siiani suhtleme (nüüd aastaid-aastaid ainult sõpradena muidugi). Millest selline küsimus :)?

hamburget ja röstsai on ok (kuigi diediga ei soovita kumbagi). caco Light on parem est ei sidalda shkrut. Võtmesõna on mitte süüa/juua korraga suhkrut ja rasva. Ja jookides on väga mõistlik valida just light..(red bull 50 kcal, light 3kcal)

Küsi, küsi, rõõm kui oskan vastata :)

17. august 2007, kell 19:19
Milana ütles ...

Aga tema ei ole SEE. Ta oli hea ja tore inimene, ta aitas mind hetkel, kus ma vajasin tuge, aga tema pole SEE.

17. august 2007, kell 19:21
Milana ütles ...

Kusjuures jutus typo. Viiendat aastat merest ja päikesest. hakkasin nüüd ise ka arvutma. Tundub kuidagi igavik..

17. august 2007, kell 19:26
Milana ütles ...

primum*mobile, ütlesid, et Sulle meeldivad armastuslood. Kirjutan praegu ühte pikka / põjalikumat lugu. Mis oleks huvitav mu elus? Moemaailm?
Arvamused? Suhted?

17. august 2007, kell 20:01
Anonüümne ütles ...

Ausalt ma ei tea, kust see küsimus tuli. Ma millegi pärast arvasin, et Sa olid 16. Aga ma eksisin. Huvi tekitas veel see, kuna Su elu tol hetkel tundus suhteliselt pöörane ja seda heas mõttes :).
Kui nüüd minu arvamust küsida, siis ma arvan, et minule oleks kõige huvitavam vast lugeda suhetest ja moemaailmast.
Ma võin siinkohal ka nimetada kahte raamatut, mis on mu lemmikud. Nedeks on Louise Bagshawe "Vana Vaenlane" ("The Devil You Know") ja Melissa de la Cruz "Lapsehoidjad" ("The Au Pairs"). Mõlemad raamatud räägivad suhetest ning ka rahast ja disainer asjadest. Aga suhted on mõlemas raamatus, minu jaoks, peamisel kohal s.t. autor on rohkem suhetest kirjutanud, kui asjadest. Ma kahjuks pole eriti palju raamatuid lugenud aga ma olen alles noor ka ja jõuan neid lugeda.
Mida Sa mõtlesid arvamuste all?

18. august 2007, kell 20:00
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB