kolmapäev, 8. august 2007

7 vähetuntud fakti



Lugesin teiste vähetundut fakte ja tundus nagu oleks salaja lugenud päevikut või sisse piilunud magamistuppa. Seega aus mäng – vastan samaga.


1. Peale 16. aastasena Mati Undi „Tühiranna” lugemist muutusin ma kirjanduslikult impotendiks. Milleks üldse kirjutada, kui keegi on kõik juba nii oskuslikult ära öelnud. Kuna raamatupoes ega antikvariaatides seda raamatut enam ei olnud, siis „kaotasin” kooli raamatukogust selle raamatu viisaka leppetrehvi vastu. Teatrietendus on minu jaoks pühadueteotus. Antud teemal on mu impotentsust ainult süvendanud „Closer” http://www.imdb.com/title/tt0376541/

2. Ma olen praktiliselt sõltuvuse tasandil läbi teinud tsükli Mud-Doom-Halo

3. Ma kardan siiani üksinda täiesti pimedas korteris magada (mingi lamp peab kuskil põlema).

4. Ma olen kirjutanud varjunime all kolmed viisistatud/salvestatud/avaldatud laulusõnad.

5. Ma olen kõigesööja välja arvatud erinevad molluskid, teod, paprika, sibul, küüslaauk, kukeseened, seller, till, keedetud porgand, maks jne.

6. Minu esimene töökoht oli keskkooliajal treeneriamet ja sellest alates olen ma leiba teeninud nelja täiesti erineva ametiga.

7. Ma olen ebausklik – koputan vastu puud või sülitan kolm korda kui must kass üle teejookseb, redeli alt läbi lähen. Jumalasse suhtun skeptiliselt, jõuluvanasse pole kunagi uskunud, hambahaldjas pole mind kunagi mäletanud, võib-olla ma siis meenun talle vanas eas.

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

lähme randa ujuma parem. :)

8. august 2007, kell 12:58
Anonüümne ütles ...

Võhiklikkust vabandades - mis see Mud-Doom-Halo on?

8. august 2007, kell 16:25
Unknown ütles ...

anna:
MUD
Doom
Halo

8. august 2007, kell 19:02
Milana ütles ...

Tänan, Jaak. Küiks huvipärast, mida Sa selle raamatuküsitluse kohta vastasid?

8. august 2007, kell 22:09
Unknown ütles ...

Pole tänu väärt.
Kui mind õigelt hetkel tagant nügida võtaks küll raamatu kätte ja loeks läbi.
Ehk siis "võiks olla nii blogid kui raamat".

9. august 2007, kell 02:03
Anonüümne ütles ...

Küüs-lauk, mitte küüsla-auk :-) Huvitaval kombel väga tavaline eksitus :-)

13. august 2007, kell 09:54
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB