esmaspäev, 13. august 2007

Kallis Jeesus,


Olen viimasel ajal blogides Sinust ja pattudest palju lugenud ja mõtlesin, et äkki võiks Sulle kirjutada. Kuna ma aadressi ei tea, saadan avaliku kirja. Tundud päris normaalne tüüp olevat ja mul on mure. Tahaksin öelda äitäh, et sa surid mu pattude eest. Kuskil ajalehes kirjutati, et kõigi pattude eest, tähendab, et vist ka minu omade. Ma pean kahjuks tunnistama, et mul on neid jälle. Mis iganes Sa tegid, ei aidanud. Kas on edaspidiseid juhiseid? Palvetamist ja patukahetsust, ma juba katsetasin, aga ikka tulevad patud tagasi. Samas, oled Sa kindel, et see su ülestõusmine peaks ikka ka tagantjärgi mõjuma? Et äkki see kehtib ainult nendele pattudele, mis tehti enne Su ülestõusmist? Aga kui peaks, siis miks ma enam palvetama ja pattu kahetsema pean, sellega tunduks nagu olevat ühel pool ja äitäh?
Ära palun valesti aru saa- ma ei proovi öelda, et su trikk oli mõttetu, Tädi Ljuba kolmandalt korruselt ei ole enam oma meest kordagi peale seda kui Jumala sõnalased tema ukse taga käisid sõimanud „kuradi hoorapojaks”, aga ausalt öeldes uued sõnad on hullemad. Mis siin Ljubast rääkida, käisin vaatamas Mel Gibsoni filmi su elust ja saalist välja tulles küsisid kaks nolki, kas filmi lõpus jäi peategelane ellu. Ma ei hakanud arutlema ja ütlesin tavalise arvamuse, et „ei, peategelane löödi risti”. Juhtnolk sügas tagumikku ja otsustas, et mingeid vampiirikaid nad küll vaatama ei lähe, Aga olgem ausad, oleksid sa seda kõike ette näinud, oleks sa küll vist selle risti vahele jätnud. Natuke mõttetu vist, onju?

Et nagu siis vasta palun ruttu, mis ma nende pattudega peale hakkan, ega neid ajaga vähemaks jää.

Tsau või...et aamen või,
Milana

PS. Palun vasta emailile mitte kommentaari, muidu veel teised vaatavad, et ma olen mingi imelik, et arvan, et jumal räägib minuga

8 kommentaari:

Ott ütles ...

Natuke teemaväline küsimus küll aga ikka on jäänud see "?" õhku.

Olgu, nendime fakti, et jah, sa oled modell väljamaal. Nii, aga mind hämmastab, et sa blogid ja aktiivselt. Ja vaadates neid testide tulemusi, siis jääb mulje, et tegemist on vist "ideaalnaisega"...

Aga mul on "aga"...
Kuna sa oled nii "ideaalne", siis peab olema mingi viga kah. Noh, sa oled ju ikkagi inimene ju!

Lihtsalt, see "aga" on pannud mõtlema.

13. august 2007, kell 23:05
Milana ütles ...

1. hetkel puhkus ja veel nädal aega Eestis (vahepeal ära käinud ja osad blogi nt. Londoni ja Barcelona hotellidest. God bless lappar ja wifi)

2. Blogimine on mulle mõnus lõdvestumine kuna mulle lihtsalt meeldib kirjutada.

3. testide tuleusi palju feikida ei anna, võin kui tehniliselt saabki siis ei ole sellel mingit mõtet. Test peab peegeldama sind ennast mitte mingit müütilist olematut olevust.

4. Viga...ma olen labiilne, väikestes asjades (püsimatu ja katsetaja), mul on aeg-ajalt raskusi asjde lõpuni viimisega, ma tüdinen kergesti, ma ei suuda sama kohapeal olla, mulle meeldib kaua magada, ma ei talu rumalust...veel :)?

Mis see "aga" on? Aga miks sul aega on? Aga mis su vead on? aga miks sa ei kirjuta ainult modellitamsiest vms?

kas oleks parem, kui kirjutaksin harvemini :)?

13. august 2007, kell 23:11
Ott ütles ...

See "Aga" ongi inimlik viga, mis teeb inimese inimese.

Miks mul aega on?
Noh, tegelikult ma teen sama palju teised aga lihtsalt minu vaba aja veetmine ja pingete maandamine on just blogimine ja teatud blogide lugemine.

Minu vead?
Olen kärsitu, natuke mugav, panen mõnikord liiga vähe teisi inimesi.
Teha tegusi, mida hiljem kahetsen.
Mitte "joon-end-mäluauku", vaid teha sõnadega palju haiget olulistele inimestele.

Modellitamisest?
Ma võiks ju kirjutada aga samas, see pole minu jaoks oluline.

Jah, mina olen see, kes tuleb sulle ütlema, et kirjuta vähem, ise samal ajal võin teha 4-5 posti päevas.
Ei, kirjuta, sind on huvitav lugeda.

13. august 2007, kell 23:20
Milana ütles ...

Mina maandan ka nii pingeid. Inimesed, tunded ja olukorrad on kirjuad ja neid on võimalik erinevalt, tunda, tõlgendada ja kirjeldada. Tegin ka blogi, kus on üks täiesti teises stiilis lühijutt....ja ainukeseks ta jääbki
http://fashionsux.blogspot.com

Kuidas selline meeldib?

13. august 2007, kell 23:27
Anonüümne ütles ...

Minul on väike küsimus ja palve, kui tohib?!
Kas sa saaksid kirjutada mõne sissekande moest: modellide lavatagusest elust(kuigi ega seal vist midagi nii erilist ei ole - juuksed, meik, palju niisama vahtimist ning riiete vahetus), mis peamine ma tahaks kuulda disaineritest, millised on nad tegelikult?, ja sellest, et kui tihti sa saad tasuta riideid firmadelt.
See oli minu väike palve.
Ette tänades ;) .

14. august 2007, kell 05:03
Ott ütles ...

Vaatasin, lugesin ja haigutasin.

Jahm, pean tõdema, see, mida kirjutad siia, on parem.

14. august 2007, kell 17:47
Milana ütles ...

Äitäh. See ongi kirjutatud aastal 2000.

14. august 2007, kell 17:52
Merle ütles ...

väga vaimukas postitus! avastasin täna su blogi ja olen juba viimased 1 h seda lugenud. väga huvitavad ja sisukad postitused. kahju, et sa enam ei kirjuta.. mis sellest raamatust saanud on? :)

24. oktoober 2008, kell 20:18
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB