neljapäev, 30. august 2007

Suhteargpüksid, Paris Hilton ja katkised Ferrarid*


Lugedes the Sad Moments of my life
blogi tundsin vajadust sõna sekka öelda. Kõige argpüksilikum ja alatum on lahkuda ilma selgituseta. Te olete koos, veedate aega, naudite seltskonda. Siis midagi ei sobi ja otsustate lahkuda. Selle asemel, et öelda, et „mul on kahju, aga me ei sobi”, „Sa siga petsid /valetasid” vms. tõmmatakse saba jalgade vahele ja põgenetakse. Arg-püksi-lik. Nii palju julgust ja väärikust võiks vähemalt enda vastu olla, et ausalt pea püsti minema kõndida mitte joosta ja peita pidevalt kartlikult üle õla vaadates ja telefoni hääletule lülitades, seletades pealtnägijatele, et „telefonimüüja või muu analoogne spämmib”. Ja mahajäetu-vaeseke mõtleb veel kaua, mis halvasti läks ja mis ta valesti tegi. Isegi haavatud hobuse lastakse maha mitte ei jäeta piinlema.

Mis seal salata, ega ma isegi pole teemast pääsenud. Ei hakka juba kirjutatud teemat pikalt kordama, jutt ise Naistesebimisväljendid- mida võib ja mida mitte? Kõik algas kenasti – kohvik, loomaaed ja kuuvalged ööd ja lõppes sama lüüriliselt - vaikiv telefon ja igavesti vastamata küsimused. Hiljem tuli küll välja, et „minu ainus viga” oli see, et ta oli minu exi ja selle aja peale hea sõbra parim sõber. Tuli välja 2 aastat hiljem. Kui ma oleks püsivam ja nõrganärvilisem, oleks see pagana pikk aeg. Ühesõnaga, olevat J ja T käinud ühiselt õlut joomas, ja avastanud , et mõlemad on minust huvitatud, aga T-l, „kes tuli-nägi-võttis” esimesena oli eesõigus ja T. taandus sõbra ees. Nii ma T. keerutamisest järeldasin. Kena muidugi, et kellelgi oli meeles ka mulle teatada. Kahjuks olime me 2 aastat hiljem T-ga juba liiga head sõbrad, et temaga suhtlemist lõpetada. Ma olen kindel, et kui see oleks varem välja tulnud, poleks ükski vandekohus mind süüdi mõistnud. Rotimürk on liiga hea selliste suslikute jaoks nagu T.

Niisiis, kallis J., ma pole nii suur inimene, et andestada. Küll aga piisavalt ükskõikne, et unustada. Seega, ma soovin Sulle jätkuvalt hommikuti katkiseid Ferrari aknaid, kolme naist, seitset last ja rutiinset elu väikelinnas. Samas, kui see on just see, mida Sa sooviksid, siis me ei oleks sobinud nagunii.

* Katsetan, kas Paris Hilton paneb rohkem klikkima kui Al Pacino

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ma arvan, et ''liis lass on tanel padarist rase'' tiputaks kõik statistikad (tundes meie kõmumeedia standardeid). vist.

30. august 2007, kell 14:39
myself ütles ...

ma võtsin nüüd kätte ja tegin asjale ise lõpu peale. sest kuigi meil oli hea, on ta käitunud just argpüksina ja seda ma ei suuda ilmselt andestada.
ja oleks see siis esimene kord.
kuna mulle on nii tehtud, siis ma ise pole sedasi teinud. parem õudne lõpp kui lõputa õudus.

30. august 2007, kell 18:49
Anonüümne ütles ...

Sul see link ei tööta. Lingi aadress on miskipärast kokku läinud su enda blogi aadressiga.

31. august 2007, kell 14:02
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB