teisipäev, 28. august 2007

5 halba omadust



Kuna blogide kommentaarides on küsitud, et mis mu vead siis on, liitun mõttelõngaga – minu 5 halba omadust. Vead ei ole pingereas vaid suvalises järjestuses.

1. Ma olen väga püsimatu ja mul on pidev adrenaliinivajadus. Ma ei suuda olla kaua ühes kohas, samade inimestega, kinnises ruumis, stabiilses ja rahulikus elus. Motoorne rahutus. Selle tagajärjel pean ma pidevalt reisima / käima / tegema, ühesõnaga „keeping myself busy”. Samuti avaldub see „almost there” tulemuses. Kõik läheb imehästi kuni veerand enne lõppu ma kas tüdinen või väsin. Tundub, et juba ju olen sama hästi kui võitnud / saavutanud, mis seal pingutada, ja sealt algab langus.

2. Ma vajan üksindust. Ma ei ole päris kindel, kas see on halb omadus või eripära. Ma olen ainus laps, olnud kohe peale keskkooli lõpetamist „oma elu peal” ja ma tahan ja vajan üksindust ja hingamisruumi. Piire ei ole, mida rohkem, seda parem.

3. Ma ei talu lollust. Passiivset talun, aga agressiivne minu vastu suunatud rumalus muudab mind küüniliseks, sarkastiliseks ja ...õelaks?

4. Ma võiksin olla korralikum. Kuna mulle on geenidesse sisse progetud boheemlus, võitlen ma lohakuse ja hajameelsusega nagu saan ja olen saavutanud ilmselt „keskmise või isegi üle keskmise valge inimese” tulemuse, aga arenguruumi on.

5. Ma ei viitsi süveneda väikestesse asjadesse. Ma võin genereerida ideesid, visioneerida, luua jms. aga ma ei suuda teha miljonit väikest rutiinset detaili. Selleks ongi ilsmelt loodud erinavd inimtüübid...

Kuigi see vastaks stereotüübile, ei ole ma peaaegu üldse edev (võib-olla saan rahuldada selle lihtsalt oma päevase tööga), shoppingut ma üldiselt ei salli ja teen seda harva, aga siis ka põhjalikult.

6 kommentaari:

Segasumma Saara ütles ...

Ma olen avastanud, et hädaga sööb vanakurat kärbseid ka. Pmslt on, nagu ma siit loen, meil üsna sarnased vead (mul mõned veel lisaks :)), aga näiteks mis puutub pisiasjadega tegelemisse, siis enda puhul ma olen näiteks üllatusega märganud, et mida vanemaks ma saan, seda pisiasjapedantsemaks muutun :). Kõik mis ma teen, peab olema detailideni lihvitud, enam-vähem üldmulje ei rahulda mind mitte põrmugi :). Võibolla inimene lihtsalt läheb vananedes väiklasemaks :O?

28. august 2007, kell 13:36
Anonüümne ütles ...

Ma ei näe küll, mis neis omadustes nii halba on. 2. ja 3. käivad ka minu kohta...eriti kolmas...aga ma küll ei tunne, et ma selle pärast halb inimene oleks.

28. august 2007, kell 13:53
Milana ütles ...

mina ka ei pea ennast halvaks inimeseks, oleks võinud palju hullemini minna.

28. august 2007, kell 14:34
Anonüümne ütles ...

Ma vist vastan ka siinsele stereotüübile :)

28. august 2007, kell 16:21
Anonüümne ütles ...

See, et paljudele inimestele nende sõnul ei meeldi lollus, on muutunud juba pisikeseks kliśeeks.

Ma tahaks näha üht inimest, kelle meeldib lollus. Aga kui isegi meeldib, siis ta ei nimeta seda lolluseks.

28. august 2007, kell 23:01
Anonüümne ütles ...

Ka mina vajan üksindust, olen ainuke laps ja vajan üksinust pea iga päev.

Aga ma ei usu, et see on väga halb asi. Normaalne pigem.

4. oktoober 2007, kell 16:53
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB