kolmapäev, 8. august 2007

Kirjutaks raamatu?

Tekkis nartsissistlik mõte, et kui kirjutaks blogide asemel / kõrval oma elust, tegemistest, mõtetest jms. raamatu, kas oleks lugejaid? Kommentaarid ja hääletamine oleks abiks :)

11 kommentaari:

Ott ütles ...

Naljakas, ma mõtlesin sama asja, kui ma käisin Daki blogis.

Samas, tekkis küsimus sama küsimus, kas kedagi huvitaks?

8. august 2007, kell 12:25
Milana ütles ...

Sama siin. ja siis leidsin, et milleks siis küsitlused välja mõeldud on: ET SAADA TAGASISIDET :)

8. august 2007, kell 12:33
Anonüümne ütles ...

sinu raamatut loeks mina küll hea meelega.
aga tegelikult on asi selles, et sellisel juhul peaksid kiirustama, sest praegu on blogidest sündinud raamatud uudsed ja huvitavad. kui nüüd aga iga kolmas blogija hakkab raamatut välja andma, siis ei oleks enam nii palju lugejaid kui praegu. vms. :)

8. august 2007, kell 14:07
Anonüümne ütles ...

Mina loeksin aga võin saladuskatte all öelda, et mulle meeldiks sellises stiilis raamatuid lugeda nagu on see Armani Exchange pealkirjaga sissekanne vms. See oli armas ja romantiline, kuid segane.

8. august 2007, kell 17:10
Segasumma Saara ütles ...

Stiil on sul hea, jutt voolav ja kohati puändikas ... mine tea, ehk tõesti ostaksingi. Ainult et siis peaksid kuidagi veel sellest praegusest blogist-raamatuks üllitiste suurenevast merest millegi eriti erilisega silma paistma. Šansse on, sest sõna on su käe all kuulekas ning ka seesuguseid kogemusi peaks olema omajagu kogunenud juba, mida iga kolmas Mari või Jüri tõenäoliselt kunagi ise järele proovida ei saa ning seetõttu ehk meeleledi neist loeks, et vähemalt lugemise käigus ja unistusteski oma argipäevast korraks kõrvalehüpe teha. :)

8. august 2007, kell 18:17
Milana ütles ...

Siis ta olekski raamat mitte blogi. Mitte et kopeeriks blogid ja köidaks koku vaid olekski korralik proosavormis raamat...

8. august 2007, kell 18:32
Unknown ütles ...

loeks küll. ja annaks teistele kah lugeda :-)

8. august 2007, kell 18:57
Hernes ütles ...

Kas Sa Belle de Jouri (http://belledejour-uk.blogspot.com/), tema blogi ja 2 raamatuga oled tuttav? Ma ise olen mõelnud, et kuni mu elu ei ole huvitavam kui tema oma (ja olgem ausad, seda on raske saavutada, sest seks müüb ja tema elu oligi seks), siis ei hakka raamatut välja andma:)
Seega, kui raamat, siis raamat, mitte kirjastatud blogi.

8. august 2007, kell 22:28
Milana ütles ...

Jah, olen küll. Sealt saingi blogi inspiratsiooni. Aga raamat oleks tõesti raamat mitte blogid kokkupandud ja sama kujul avaldatud. Ikka juturaamat.

Ja äitäh teile liisu, trulla, primum*mobile ja kirke & co :)

8. august 2007, kell 22:32
Unknown ütles ...

Milana, kas Sul kirjastajat oleks vaja?

9. august 2007, kell 16:06
Milana ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud. 9. august 2007, kell 20:06
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB