teisipäev, 25. märts 2008

Kuidas saada lahti mõttetutest meestest?




Istun mina kohvikus. Joon lattet, ei sega kedagi (nagu kass Matroskin Prostokvashinos, kes tahtis, lamas niisama, tahtis, kuulas transistorit). Kõigepealt ilmub kohvitass. Kohvitassile järgneb käsi. „Seiko..next,” jõuan mõelda ainult enne kui käele järgneb ka väärt vara omanik. Muidu kindlasti hea südamega mees, aga vastiku välimusega, kukekese attitudega ja muidu ka ebameeldiv. „Mis teed?” küsib uhke Seiko omanik. Seekord ma ei harrasta oma standardvastust: „Lüpsan lehma” – pealtnäha sellise ajumahuga tüüp hakkakski lehma otsima. „Peletan eemale tülikaid noormehi,” märgin otsa vaatamata (ärge kunagi vaadake silma – nagu tigedatele koertele – ärge kunagi vaadake silma). „Möh,” teeb tüüp. Ma säästan edasisest ja ei selgita detailselt, kuidas järgmisele ringile tulid kaks sõpra. Ja milles peitus siis minu edu saladus? Tapvas välimuses? Vale. Piiritus karismas? Vaevalt. Ma olin Tartus. Ma istusin Raekojaplatsi kohvikus, ma olin teksastes (7 for mankind, pealtnäha täiesti ohutud) ja ma tegin märkmeid oma koolikausta. Mis võiks olla veel turvalisem, kui alustada tudengitest, kes igasuguste jobude meelest peaks olema kerge saak. Wrong again. Ma ei ole kerge saak ei tudengina ega ka mitte ...sellena, kes ma olen (kes iganes ma siis täpselt ei oleks). Ja elu on õpetanud väikeseid kavalaid nõkse, kuidas vältida suvalisi tülikaid külgelööjaid.

1. Ära kunagi vaata otsa.
Igasugune kontakti teadlik vältimine filtreerib juba mingi massi välja. Jube tülikad on sellised, kes on just ostnud oma teise bemari (esimese viis pank kuna see oli osa kodulaenu tagatisest, mille ema oli võtnud Mustamäe 2-toalisele korterile) ja kes arvab, et kõik peaksid huvituma temat või äärmisel juhul tema autost. Ja kui sa viisakalt ära ütled, siis arvatakse, et sa oled ülbe. Miks pagana pärast ma olen ülbe, kui ma suvalist kukekest ei taha?

2. Peida oma säravat isksust  Kui kontakti vältida ei õnnestu, ole a) sarkastiline (aga mitte liiga vaimukas), b) tapvalt igav (teemad lõppevad üllatavalt ruttu)

3. Abielusõrmus.
Ma tean, ma tean, ma tean. Aga filtreerib ära väga palju suurema massi kui pilgu vältimine. Ja jätab usaldusväärsema mulje. Ja turvalise. Olgem ausad, vahel kasutan, eriti kui pean näima turvaline ja usaldusväärne.


4. Chopard.
Pole ohtlikumat kombinatsiooni kui mu abielusõrmus ja Chopard. „Ma olen abielus ja nii kallis, et sa ei saa mind endale lubada.” Ainult 2 on siiani läbi pääsenud. If I’d say the names, I’d have to kill you..or myself.

Kui on nõudlust, tulevad järgmised mõtted..

PS. Pildil pole mingit pistmist pealkirjaga, katsetan, kas seks ja 100 M kr briljantrinnahoidjad toovad klikke juurde nagu järjekindlalt väidetakse.

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tsau,
ma viimane kord klubis märkasin, et ütlesin lihtsalt:"Ei huvita!" ühele koledale kutile, kes üritas mulle muljet avaldada oma vara loeteluga.

Joanna

25. märts 2008, kell 16:20
Anonüümne ütles ...

No mai tea. See küll eriti ei peleta pigem innustab - väljakutsed - urr...

25. märts 2008, kell 17:00
konnasiilike ütles ...

Ma ei ole veendunud, et need on rinna'hoidjad' mis klikke juurde toovad.

25. märts 2008, kell 17:01
Anonüümne ütles ...

tõi klikke?
per post klikkide osas oled niigi esimene @ http://blog.tr.ee/top/lopp

postitusi on vaid na vähevõitu

võiks ju ka proovida, ent mu puhul on vist üldjoontes juba teada, et mida kutsuvam pealkiri+pilt, seda suurem tüng...

25. märts 2008, kell 22:23
Anonüümne ütles ...

jah, eriti nõus olen esimese punktiga.
aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada - kuidas siis jäi eelmise postitusega? milline oli õige vastus? ja moraal?

25. märts 2008, kell 22:50
Anonüümne ütles ...

>> Pole ohtlikumat kombinatsiooni kui mu abielusõrmus ja Chopard

Oot, kas mõtetud mehed siis suudavad eristada abilusõrmust mingis muust sõrmusest? Ja teavad üldse mis Chopard ja millega seda süüakse? Ma kahtleksin küll selliste spetsiifiliste oskustega mehe heteroseksuaalsuses.
Oops ma just vaatasin Chopard'i asja Wikipeediast järele - pean vistminema ennast kontrollida laskma...

26. märts 2008, kell 00:51
Anonüümne ütles ...

Seiko on Tartus kõvem kui Chopard.

Üldse porgand-kapsas-olen-ilus-chopard inimesi Tartus pole. Kui on, siis odavad. Juuksepikendus on nagu kiiver ja miski H20 pusa on õnn õuel. Jube lohvakad naised.

Ime, et siis miski asjalikuma peale seikomehest kaalikad ei hullu.

26. märts 2008, kell 09:06
Mannu ütles ...

Nii õige!
See hämmastab mindki kõige rohkem, kuidas ma ülbe-staatuse saan, kui ummisjalu mingile ossile järele ei jookse.
Igav olemise värgi olen ka järele proovinud ja see on kõige rohkem lõbu pakkuv minu meelest. Nahkvesti ja ruudulise särgiga buumeri-vend üritab ja üritab, aga.. näed, naine on nii igav, etkutt läheb mühatades minema :)
Jah, abielusõrmus mõjub ka üllatavalt hästi.. ;)

26. märts 2008, kell 11:29
Anonüümne ütles ...

Mis viga see küll on,et igast liigutusest tehakse probleem?Kas tõesti ei aita ütlemisest "Ärge tülitage mind"?Hakatakse asjade ja firmamärkide ümber jahuma ja ajule "mõttetööd" andma.Peab ikka igav olema seal Tartus.

15. juuni 2009, kell 14:36
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB