esmaspäev, 17. detsember 2007

Kas te laseksite oma tütrel temaga välja minna?


Olgu. Enne kui kevad hakkab endast märku andma, tahaksin ma mõned asjad südamelt ära saada. Kas on see siis talvemasendus või kevadunistus, aga ma olen tabanud järsku kasvavat populaarsust next-exide…see tähendab boyfriendikandidaatide hulgas. Mitte, et nad nüüd kõik next exid oleksid, aga lahkuminekute statistika tõdeb, et vähemalt enamus neist oleks. Olles sattnud külgelöögiobjektiks on muidugi lineaarselt võttes 2 varianti: anda alla (peale sümboolset tõrkumist muidugi, aga igaks juhuks mitte liiga kiiresti joostes) või öelda viisakalt ära (peale ego paitavat väikest flirdiperioodi vahel).

Vanasti oli asi lihtne, kuidas süda käsib, nii teeme. Kõik muu on asjatu infomüra. Mida aga aega edasi, seda rohkem on segavaid faktoreid ja seda suuremaks ja domineerivamaks see muu müra – kohustused, lubadused, lootused – muutub. Plusside ja miinuste arvutamine ei toimi. Mida ma hakkan näiteks peale tabeliga: ilusad slmad – pluss, tagumik – pluss, mõistus – pluss, huumorimeel – miinus, suured kõrvad – miinus jne. Mitte midagi. Hea muidugi teada, aga edasi see ei aita. Proovime siis järgmist infokogumise vormi ehk küsimustikku. Ka küsimustiku profiil paistab muutuvat vastavalt vanusele. Olgem ausad, mis küsimustik mul oli lasteaias, ma ei mäleta. Pealegi ma ei käinud lasteaias. Koolis võis mul olla midagi, mis puudutas poisi populaarsust ja välimust (uhh, millisteks neist nüüd paar on muutunud – oleks teadnud, oleks see säästnud mind hulgast südamevalust). Kuigi populaarsuse ja välimuse parameetrid ei pruugi üle minnagi, avastasin ma mõned aastad tagasi paar küsimust, mis pole üle läinud siiani ja mis on mulle endale vähemalt kõige paremaks ja konkreetsemaks definitsiooniks, kas alanud või algaval suhtel võiks üldse olla pikka tulevikkus või mitte:

1) kas sa laseksid oma tütre sellise mehega välja

2) kas sa oleksid nõus temaga kunagigi lapsi saama (ükskõik kui kauges tulevikus aga kasvõi teoreetilisel tasandil).

Ja ainult üks neist vastustest võib „ei” olla (arvake kumb). Mis on teie jaoks parameetrid, et suhtel on potentsiaali või et tasub jätkata.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kas ta saab enda majandamisega hakkama oleks ka hea küsiumus tuleviku suhtes.

19. detsember 2007, kell 16:11
Anonüümne ütles ...

mina küsin tavaliselt, et kas ma tutvustaks teda
a) oma sõpradele
b) oma vanematele
c) oma töökaaslastele
kui kõik vastused on positiivsed, siis tavaliselt on "TO GO",
aga noh millal see 3 plussi viimati tuli,
ei mäleta

29. detsember 2007, kell 23:57
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB