pühapäev, 30. detsember 2007

Ah mine sa ise ka


Okei, mu ema oleks pidanud mind hoiatama teatud meeste eest ja oleks pidanud hoiatama, et seks pole kunagi ainult seks, ja oleks pidanud õpetama, kuidas koristada ja keskkonda säästa ja ta oleks pidanud ise oskama süüa teha, aga tegelikult on minu ema ja isa ja Freud ja endised ja tulevased mehed küll hetkel täiesti süütud.

Vägivalda ma reeglina ei armasta. Ei vaimset ega füüsilist. Samas minu küünilisus sureb ilmselt viimasena. Tulin mina jõuludeks koju. Sukatripid, vaikselt stripin (vt. eelmine blogi) ja nii edasi ja ainult hetkeks tundus, et maailm võib minna oma tavalisse telge tagasi. Kuidas võib küll eksida. Esiteks said minu uutest Jimmy Choodest, milledes ma jõulukingitust mängisin, ruttu Jimmy Pood, tänu Eesti toredale kliimale. No olgu. Pole midagi, mida raha antud juhul ei parandaks. Teiseks – kuulake mind naised ja vihake – ma võtsin jõuludega alla. Ma olen vist küll ainus naine maailmas, kes võtab jõuludega alla. Ja uskuge mind, ma ei teinud seda toitu vahele jättes. Mu manager lubas (!!) mul paar kilo juurde võtta ja mina ahmisin kohusetundlikult, jätmata vahele ühtegi käiku ja toitu. Ja kaal – selle asemel et öelda „ükshaaval palun” – näitab numbreid, mis peaksid mind heldima panema, aga mis saadavad mind otse masendusse. Kordan, ma olen jõuludega ALLA VÕTNUD ja ma isegi ei tahtnud seda. Võlusõna: stress ja ma ei soovita seda ka vaenlastele mitte. Kolmandaks, jätsin ma A. maha. (vt. Punkt 2 – stress). Lihtsalt jätsin lõpuks maha ja uskuge mind, mitte just kerge südamega, aga asjad on nii nagu nad on. Ma ei tea, mis oli muna ja mis oli kana ja kumb oli millal, aga koguaeg kodus tülitsemas käia pole nagu ka mõtet. Seekord ei jätnud ma teda mitte kuldkalakesega - polnud teist nii jooksupealt võtta kuskilt – vaid kaisukaruga. Kaisukaru peaks teoorias lahendama kõik meie suhtes olnud probleemid:
a) ta on alati kodus
b) ta kuulab A-d andunult alati ja kõigist teemadest
c) ta ei küsi vahele lolle küsimusi, ega tee asjatuid kommentaare
d) ta ei vaheta programme kui telekast tuleb mingi masendav action
e) ta armastab kõiki A. sõpru – ka mõttetuid
f) tal ei ole pretensioone ja ootuseid voodis
g) teda saab kaissu võtta just siis, nii ja millal ise tahad
h) ta ei jäta asju suvalistesse kohtadesse ja ei puutu a1) valgeid pindasid, a2) kergestipurunevaid shampuseklaase, mis on ainult vaatamiseks, ei ava uksi liiga lahti, ei jäta käekotti koridori, kus pole tema koht, ei tee näpujälgi uuele mikrole, ei vala kohvi kraanikaussi, sest see jätab ju valgele kraanikausile plekid jne.

Ei pea vist mainima, et saatuse irooniana, oli karu valmistaja firma Milla (kuigi mulle pole kunagi meeldinud kui mind Millaks kutsutakse, see kõlab nagu Miki ja Minni hiire esimene tütar või piima nimi).

5 kommentaari:

Unknown ütles ...

Väga muljet avaldav tegu ja ise tegin samuti sel kevadel, lihtsalt keset päeva tuli mõte, et nüüd on KÕIK! Peagi hakkasid kõik muud asjad ka laabuma. Inimesed, kes ei suuda otsustada ei jõua iialgi kuhugi. Mulle meeldis üks Kafka raamatust pärit ütelus, et eluks ja õnneks pole vajalikud mees ja laps ja põld ja kari....Nii ongi. Ma isiklikult naudin üksindaolekut nii palju ja need hetked, mil kellestki puudust tunnen on nii harvad ja ei kaalu iial üles vabaduse magusust!

1. jaanuar 2008, kell 19:40
Anonüümne ütles ...

Mõmmist on veidi kahju, et ta nii masendavasse seltskonda sattus.
Ja .. olen küll kade. Kohe väga.

1. jaanuar 2008, kell 22:23
Anonüümne ütles ...

armas Milana,

aitäh Sulle eelmise aasta blogihetkede eest. head uut 2008!

Sinu lugeja Kaug-Idast,

Leelo Maarja

5. jaanuar 2008, kell 00:01
Milana ütles ...

Kallis Leelo Maarja,

Suur suur äitäh heade soovide eest ja soovin Kaug-Idassegi kõike head, sooja ja ilusat alanud aastaks.

M.

5. jaanuar 2008, kell 01:15
Anonüümne ütles ...

p.s. tegelikult on iga selline (lahkumineku)otsus nii naeratusi kui pisaraid väärt.

Sa oled tark naine. küllap leiad selle õige tasakaalu.

5. jaanuar 2008, kell 01:59
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB