teisipäev, 30. juuni 2009

7 asja, mida kunagi teha ei tohiks


1. Ära kunagi ütle ära kohtamisest sellega, kellesse sa oled crushinud. Tegelikult head põhjust ära öelda ei ole ja kui sa edasi lükkad, on rohkem kui võimalik, et sind rohkem ei kutsu. Fakt.
2. Ära peta inimest, kellega sa kavatsed vanaks saada. Või kui juhtub, ära räägi. Kõike infot ei ole vaja jagada, mõndadest asjadest ei saa üle. Nad jäävad painama ja tulevad ikka ja jälle mingi triggeri peale tagasi. Tõenäoliselt isegi kui sa ei räägi, jäävad nad muidugi sind ennast painama ja sa jääd veel tükka aega kartma, et see välja tuleb ja põdema, kui ta telefonile ei vasta, et see on juba välja tulnud.
3. Ära kunagi, mitte kunagi vihka või armu inimesse, kellest sõltub su karjäär ja majanduslik heaolu e. mistahes vormi ülemusse. Vihkamise ja kire piir on harbas ja ma ei kujuta ette, et oma ülemusega magamisest tegelikult päeva lõpuks midagigi head tuleks Armumisest ma parem üldse ei räägi. PS. Tõenäosusteeooria järgi ka seks imeb.
4. Ära valeta endale pikemalt kui see millekski hea või strateegiliselt vajalik on. Edasi läheb käest ära.
5. Ära kanna Crocse. Ei, need ei ole nagu Apprentices arvati, Aafrika laste toetuseks müüdavad odavad jalavarjud. Need on karjuvalt koledad ja sealjuures kallid recycletud kummist kogujalaplätud (trademark: Milana)
6. Ära saada purjus peaga SMSe. Mõned telefonioperaatorid pakuvad lausa võimalust blokeerida tetud aegadeks oma väljaminevad kõned ja sõnumid, kui on teada, et õhtu on ohustatud. Vahel, ainult vahel, võib sellest muidugi ka kasu olla, aga enamuses on hommikul väga piinlik ja seletus „ma olin purjus”, on banaalne mitte edasiaitav.
7. Ära ole normaalne. Work like you don't need money, Love like you've never been hurt, And dance like no one's watching. valetamine,

Et kõik ausalt ära rääkida, algas see sellest, et mu sõbranna pidi mingis eriti absurdses kataloogis Crocsidega olema. Õnneks ei olnud see seda liiki deal nagu staaridel Coca Cola, Red Bulli või Rolexiga, et annad sõrme ja teine sõrm ei tohi ka muud brändi tarbida. Läksime peale reklaami edukat shootingu-päeva tähistama, tantsisime nagu keegi ei vaataks, jõime mojitosid, nagu oleks varemgi hulgim joonud, ja enne kui ta aru sai, oli ta saatnud oma managerile, kes oli kunagi Bossi modell, sõnumi, mille sisu ma parem ei kordaks. Siiani valetab endale, et ei tahtnud seda talle saata ja kahetseb, et ta kohtamiskutsest ära ütles (ei ole vist mõtet mainida, et rohkem neid ka ei tulnud). Homme lubas jälle oolla enda vastu vastu aus ja töötada nagu ei vajakski raha.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Crocside osas olen 500% nõus. Rõvedad jalanõud, ei saa aru, mis hea pärast peaks nende eest MAKSMA, tasuta ka ei kannaks.. :S no kui hästi peale makstakse, siis võiks taluda teatavat aega :DD

Aga punkt 2. Kuidas see antud juhul sõbranna situatsiooniga kokku puutub? ;) Muidu olen nõus -mida ei tea, seda pole juhtunud.. aga parem on mitte tekitada olukordi, mille tagajärjeks on süümepiinad.

1. juuli 2009, kell 12:22
Silvia ütles ...

Väga head ideed! Täpselt sellised, millega ma arvestada üritan. Minu arvates ongi need punktid sellised, et kui neid teha, siis ei saa keegi kasu. Seega oleks mõttetu selliste tegevustega tegeleda. Eriti 4. punkt. Ja Crocsid on ka elukoledaimad asjad.. ning kogujalaplätud on super sõna nende kohta!
Pujrus peaga SMSide kohta nii palju, et eile just saatsin. Oh, kuidas hommikul meenuks, mida ma saatsin. Ei julge küsida talt üle ka, et mida ma täpselt kirjutasin. piinlik on. Peaks EMTle üleskutse tegema, et oleks mingi partyrezhiim, mille ajal oleks teatud numbrid blokeeritud.
Ja seitsmendast punktist täidan usinalt üksnes viimast osa. Mulle polnud need esimesed kaks pähegi tulnud. Aga nüüd ma võtan need ka kampa. Aitäh.

3. juuli 2009, kell 13:56
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB