pühapäev, 14. juuni 2009

163cm naised saavad kõige rohkem seksi


Olgu, olgem ausad. Kuni umbes 25 aastani võid sa süüa kõike. Juua ka, kui tuju või vajadus tuleb. Su ideaalkaal kõigub kilo-paari võrra. Ja siis, kui sa saad 25, hakkab su ideaalkaal muutma. Ainevahetus ei ole enam nii kiire. Iga kilo, mis sa õhtul juurde sööd kanaliseerub vähemalt pooleks kiloks järgmisel hommikul. Ja mida kaugemale 25 aastast, seda rohkem trikke tuleb teha, et vältida ideaalkaalu liiga kiiret kaugenemist alguspunktist. Võib peaaegu, et öelda, et alates 25 rahulikult 10 aasta jooksul muutub see kaalunumber iga aastaga umbes 1 kg võrra. Seda muidugi siis, kui sa mängid ausat mängu ja lased asjal enam-vähem omasoodu areneda. Mis on aga hea uudis, „skin is not in”! Eelmisel nädalal valis mingi Inglismaa ajakiri, kelle nime ma ei mäleta, Vicktoria Beckhami maailma kõige ebaseksikaimaks naiseks. Kogu raha, kõik need 43 kilo ja jalgpallurist abikaasa ei tee naisest seksikat ehk me oleme valel teel. Küll aga tulid Austraalia New South Walesi ülikooli psühholoogid tulemusele, et mehed tõesti eelistavad keskmiseid naisi modellivälimusega naistele. Keskmise definerisid nad 163cm, talje 76cm ja puusad 102 cm. Järeldus tehti katse tulemusel, milles näidati 100 mehele 200 erineva kehasuurusega naise fotot, millest nad pidid valima kõige ahvatlevama. Ja tulemus oli riidesuurus 38 ja pikkus 163cm. (Arvesse ei võetud rindade suurust, kuigi ka seal olevatmida rohkem, seda parem). Olgu, me võime hakata jälle arendma John Nashi mänguteooriat ja apelleerima meeste ebakindlusele ja korvi saamise kartusele modellide puhul, ja kõigele muule, aga päeva lõpuks räägivad katse tulemused enda eest. Ja mina oma 175cm ja 60cm taljega olen out. Elagu normaalsed naised, fois gras, hea seks ja 5 (toidu)korda päevas! Kõik te buliimikud ja anorektikud ja muidu modellid, kes te apelleerite headele geenidele ja kiirele ainevahetusele, võite jälle salatilehtedelt ja vatitupsudelt korraliku steigi peale üle minna. Oodake, ma käin korraks ära.

Pildil Norma Jeane Mortenson aka Marilyn Monroe, kes oli küll väidetavalt 166cm.

8 kommentaari:

Toivo Ellakvere ütles ...

163cm naine saab ainult suure mehe naba imetleda

14. juuni 2009, kell 18:06
Anonüümne ütles ...

Toivo - kus neid suuri mehi nii murdu siis on? Mina oma 177-sentimeetrise kasvuga olen enamikul meestel küll kontsadega üle pea. :D

14. juuni 2009, kell 19:00
Anonüümne ütles ...

ja mina ka 183 cm-ga:D, kuigi paljudele meeldivad peenikesed ja pikad naised siiski eelistavad nad ikkagi lühemaid, kuigi muidugi on ka erandeid.

14. juuni 2009, kell 20:19
Jüri ütles ...

Mulle meeldivad 172-175 cm vahemikus naised. Koos 8-12 cm kontsaga on mulle sobiv. Olen 183 cm pikk.

14. juuni 2009, kell 22:17
Anonüümne ütles ...

Mulle ei meeldi üldse 185-sed naised, kes käivad sandaalidega, et mitte meestest rämedalt pikem olla. Eestis jumala tavaline juhtum. Kõva mees käib vabalt ka pikema naisega!

14. juuni 2009, kell 22:56
konnasiilike ütles ...

Mina usun, et rohi on mujal rohelisem. Kui sul on 163-ne, siis on vaja 178-st ja vastupidi. Ja kui sa oled 163, siis tundub 178-l paremini minevat ja vastupidi. Alati või olla tõsi ka see, et mehed ei julge külge lüüa modellivälimusega naisele. Ja kui palju modelle siiski maandub "tavalise, noh, kasvõi programmeerijaga (ma ei hakka ütlema torujüri)" seltsi, erinevalt jalgpalluritest, näitlejatest ja Lenny Kravitzist? Mul on ka tunne, et modellivälimusega daamid saavad niipalju tähelepanuavaldusi kogu maailma meessoo kaunikesti varieeruva demograafilise näidisühiku poolt, et tahes tahtmata manatakse ette teatav kaitsev näoilme, et peletada eemale vähemad vennikesed juba eos.

Kokkuvõttes muidugi, kui sul on klaas pooltühi, siis on ta pooltühi ja sinna ei saa mitte midagi teha.

Mul on tunne veel, et isegi kui sa oled terve mõistusega inimeste poolt liigitatud oma ilu poolest teisele planeedile kuuluvaks, siis kohe kui sa astud omasuguste seltsi ja sind hindavad inimesed, kes sealt planeedilt kunagi välja pääsenud ei ole ja kelle arust sa oled liiga paks, liiga lühike, liiga peenike, liiga suure ninaga, liiga väikse ninaga, liiga laiali asetsevate silmadega, jne jne jne jne JNE siis pikas perspektiivis annab see su enesehinnangule umbes samasuguse litaka nagu sündimine 157 cm pikkuseks. Olles elanud aastaid seda tüüpi inimesega koos võin ma kinnitada, et see ei ole ka mingi piknik.

Muidu, minu isiklikud eelistused on seotud hoopis rohkem sellega, kas inimesega pikas perspektiivis õnnestub arukat vestlust aretada või ei õnnestu see teps mitte. Ma tean ühte 175 cm pikkust, kellega see tundub olevat võimalik sõltumata sellest, kui palju ta päevas süüa otsustab.

Mis statistikasse puutub, siis ma just kuulsin selleteemalist nalja. Kolm statistikut läksid jahile ja nägid metskitse. Üks tulistas vasakult poolteist meetrit mööda, teine paremalt poolteist meetrit mööda ja kolmas hüppas rõõmust üles alla, karjudes "me tabasime, me tabasime!"

15. juuni 2009, kell 00:26
Anonüümne ütles ...

A mina olen rahul selle avastusega :) Ilmselt sellepärast, et olen 163 cm pikk.

Blond.

20. juuni 2009, kell 16:49
Anonüümne ütles ...

to konnasiilike: sa oled ikka tõeline pessimist,pessimistid ütlevad pooltühi, aga optimistid pool täis..no ma ei saanud mitte kommimata jätta seda

28. november 2009, kell 12:11
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB