esmaspäev, 7. jaanuar 2008

Surmad meeste pärast ja muud suhtefaktid


Ma olin juuksuris täna jälle, täna pool päeva. Tööga kaasnev luksus. Juuksur oli jõudnud mind ainult mõned minutid kammida, kui jõudis järeldusele, et ma olen piisavalt usaldusväärne kuulmaks vähemalt poole tema eluloost. Tuleb tunnistada, et väga huvitavat elulugu, aga eks iga inimese eluloo põhjal võivatki ju raamatu või kaks kirjutada. Mul on üldse sellised suured pruunid silmad, et korraks otsa vaadates võib mind pidada täiesti ohutuks. Mis on ilmne alahindamine, aga aeg-ajalt täiesti kasulik. Tuleks õppida ainult alumist huult veel õiges olukorras väristama, aga see on juba teine teema. Kuulan mina juuksurit ja et juba kõik üles tunnistada, sirvin Cosmot (kuigi eelistan Marie Clairet, aga ei sa liiga nõudlik olla, kui sulle makstakse istumise eest). Mis siis selgub? Et elu on tegelikult palju lihtsam, kui arvata võiks. Siin mõned mõtted:

• 97% meestest helistab tagasi 72 tunni jooksul peale meeldivat kohtumist (seega, kui ei helista, siis maybe he wasnt so much into you...või siis ei oska ta lihtsalt midagi öelda ja ootab võimalust kuskile kutsuda (nagu minul juhtus))
• 12. kohtumise järel on mees juba otsustanud, kas ta on sinusse armunud, armumas või ei tule teie suhtest midagi välja
• Keskmine kooselu suhte eluiga on 3 aastat.
• 55% abielunaistest ja 70% abielumeestest, kes tunnistasid, et murdsid truudust, väitsid, et teine pool ei tea sellest
• 80% abieludest, isegi kui need on enam-vähem õnnelikud abielud, avaldab naine rahulolematust, samas kui mees proovib ebameeldivaid teemasid vältida.
• Vaidluses, kus südamelöökide arv läheb üle 100 löögi minutis, oled sa tegelikkuses võimetu kuulma, mida teine pool räägib
• 46% meestest väidab, et nad ei ole kordagi petnud
• 25% meestest väidab, et parimad suhted sisaldavad samal ajal ka sõpruselementi
• 50% meestest oleks nõus, kui nende naisel oleks lesbiarmastaja
• Keskmiselt seksitakse 3 korda nädalas (ja ei saa mina aru, kuidas see statistika saadakse. Vähemalt oma väga erineva profiiliga sõpruskonda vaadates, tundub see number utoopiline idealism. Kuigi mul ei oleks vähimatki 3 korra vastu nädalas.)
• 15% meestest väidab, et naise tähtsam omadus on väljanägemine (ja miks siis enamus naisi üldse muretseb oma väikeste välimusedetailide pärast?)

Ja siis klassikaline väide, et „prantslannad surevad ainult esimese mehe pärast”. Ma kahtlustan, et minus pole ühtegi prantslaslikku geeni. Ma olen PEAAEGU surnud ainult ühe korra (teise mehe pärast, http://milanapaevik.blogspot.com/2007/08/love-story-armani-exchange-kordus.html ), aga õnneks pääsesin napilt. Üldiselt kavatsen ma surra viimase mehe pärast. Tundub praktilisem, tuleb ainult see mees leida, aga ei maksa detailidesse laskuda.


Allikad: The Opinion institute, Cosmopolitan

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Lihtsalt huvi pärast. Kuhu see 3% hulka kuuluv mees sind lõpuks kutsus???

9. jaanuar 2008, kell 11:19
Milana ütles ...

Mamma mia kontserdile, Kravtsi konsetrile ja sellest sai alguse minu kena viimane suhe (A.)

9. jaanuar 2008, kell 11:42
Anonüümne ütles ...

MUl on üks natuke isiklik küsimus sulle. Kas sa tegid Chanelile prefall 2008-2009 showd?

9. jaanuar 2008, kell 12:13
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB