kolmapäev, 16. jaanuar 2008

Meestesaldo -1



Nüüd, kus A. on seljataga, peab üle vaatama oma meestevarud. Mitte, et mul oleks midagi üksi olemise vastu otseselt, ma olen aastaid olnud üksi, ma reisin alati üksi jne., aga olemuselt olen ma päeva lõpuks siiski meeskonnasportlane.

Üheöösuhteid pole mu elus olnud ühtegi. Isegi kahe öö mitte. Kõige vähem on umbes 10 öö suhe (kui ma ütleksin, siis ma peaksin tapma). Üheöösuhted pole eesmärk. Pole isegi mitte vahend. Pole isegi mitte moodus. Mitte millekski ja mitte kuskile. Seega, kraabime kokku jäägid ja vaatame üle saldo.

Elu armastusi -2 (ilmuvas raamatus)
Armastusi -3 (blogides)
Armumisi -12 (vahet pole, ajalukku ei lähe)

Miinusega on nad sellepärast, et on möödas.

Valmis minuga last saama +6
Neist valmis minuga abielluma +5
Neist reaalselt suutelised mind taluma ja taltsutama +2
Mina neist taluksin +1
Mina oleksin nõus last saama ja ratastooli lükkama 0

Seega elu läheb edasi. Otsime seda +1.

1 kommentaari:

Maarja ütles ...

väga huvitav statistika või analüüs. ..ja suurepärane mälu, Milana.

:)

17. jaanuar 2008, kell 02:22
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB