laupäev, 31. oktoober 2009

Sünnipäev ja retro-blogi


Hea lugeja,

Selle puhul, et Milana päevik sai just 2 aasta ja umbes 3 kuu vanuseks, väike retro look. Ja mina sain ka hiljuti aasta vanemaks, kuigi kes meist ikka nooremaks jääb. Ärge muretsege ja hääletage ja see look võib veel üle minna.

M.

P.S. Tänan kõigile, kes on vastanud eelmise posti küsimusele, täna õhtuni on veel aega.
P.S. 2. Mäletan, et lubasin ka normaalse posti :)

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

See must on küll cool, aga lugeda väga raske ja väsitav.Minu meelest kõige rasekm taust üldse.

31. oktoober 2009, kell 14:16
Anonüümne ütles ...

Lugemiseks saab tekstipõhja valgeks teha samamoodi nagu valget teksti tavaliselt kopeerimiseks või muuks puhuks mustapõhjaliseks tehakse. Nii saab väga hästi kõiki tumedapõhjalisi blogisid lugeda silmi vaevamata.

Teine anonüümne, ütleme et ilus ja tark naine :)

31. oktoober 2009, kell 14:59
Anonüümne ütles ...

Mulle meeldis roosa rohkem, tundus kuidagi kõige õigem värv selle blogi jaoks (heas mõttes). Omapärane ja lihtsam lugeda oli eelmist:)
Kuigi eks uute asjadega ole ikka alguses veidike raskem harjuda.
Samas, ega ei olegi tähtis mis taust on, peamine on see et blogi sisu on super ja inimesed loevad seda:)

31. oktoober 2009, kell 16:12
Pony ütles ...

Mulle meeldis roosa.. pildid fittisid sinna kuidagi paremini ja nii.. aga see võib alati olla ka harjumise küsimus:)

31. oktoober 2009, kell 16:29
Anonüümne ütles ...

Must ei ole hea.

31. oktoober 2009, kell 18:34
O.J. ütles ...

Must.

31. oktoober 2009, kell 19:29
Rents ütles ...

Oi kurat, ma hääletasin praegu roosa poolt, sest ma arvasin, et see ongi roosa - et nö kujundlik väljend. Tegelt mulle ilgelt meeldib praegune kujundus, äge on.

31. oktoober 2009, kell 22:41
Helene ütles ...

Mulle meeldib ka praegune, saab hea ülevaate postitustest ja ei pea nii palju kerima, et eelmisi poste näha.

31. oktoober 2009, kell 22:57
Pony ütles ...

Jah tähendab see retro on hea ja roosa on hea.. ning retro on isegi vist hoopis parem.. tundub mulle praegu.. Tõsi on see, et postitustest hea ülevaade.

1. november 2009, kell 14:47
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB