laupäev, 10. oktoober 2009

Uued kaanekavandid





Mul on rõõm ja kurbus öelda, et käsikiri hakkab toimetaja valvsa pilgu alt välja tulema. Ja ma pean ka tunnistama, et Andres Aule on tark....vääääga tark. Ja valvas. Ja noriv. Tänud, Andres :)

Siin 2 uut kaanekavandit ja eelmise vooru võitja. Oleksin jälle tänulik arvemuste eest :)

Kena nädalavahetust kõigile!
Milana

20 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

blond on väga gläm ja sheff

10. oktoober 2009, kell 17:54
Anonüümne ütles ...

Musta ja valge mõte on lahe, samuti selline ajakirjalik kujundus, aga modell on natuke liiga võõrapärane ja tekst liiga erepunane.
Blond on ka hea, aga natuke ehk liiga gläm.

10. oktoober 2009, kell 18:14
Anonüümne ütles ...

No on gläm, aga blogi on ju ka gläm. Igal juhul blond

10. oktoober 2009, kell 19:09
Pony ütles ...

kindlalt blond, sest juba kaane põhimõte on õige: näo ees on Milana silt ja nagu ma aru olen saanud, et paljasta Milana oma identiteeti never ever:) Õõige valik, ilus!

10. oktoober 2009, kell 19:23
Anonüümne ütles ...

Must-valge on kõige sheffim

10. oktoober 2009, kell 19:25
Anonüümne ütles ...

Mulle meeldib see ajakirjalik must-valge kujundus. Võiks veel rohkem olla Vogu- stiilis.

10. oktoober 2009, kell 20:37
Anonüümne ütles ...

Kes neid kaanekavandeid teeb sul? Mitte ükski ei ole professionaalne. Jätavad odava mulje. (vabandust, aga nii on). Soovitan pöörduda mõne kujundusprofi poole, kes teeb sulle korraliku kaane. Sisu tõotab igatahes parem tulla kui kõik need väljapakutud kavandid siin.

10. oktoober 2009, kell 21:20
JÄÄRAPLIKA: ütles ...

Mulle meeldib ka must-valge-punane kaanekujundus kõige enam :)

10. oktoober 2009, kell 22:08
Anonüümne ütles ...

must-valge

10. oktoober 2009, kell 23:11
Tiia ütles ...

miks need on kõik erineva pealkirjaga?

hääletan must valge poolt, kuigi must punane jääks paremini silma ,on siiski see silmkaetus tahatuppa piilumise ahvatlusega :)

10. oktoober 2009, kell 23:42
P ütles ...

kui hakata juba fotot lisama, siis see ei tohiks kindlasti olla mingi suvaline teine modell, vaid ikka sina ise. ma ei usu, et must-valgel fotol sina oled, ent see blond on juba tõenäolisem. nii et kui foto, siis ikka sinust, kergelt varjatud kujul, oleks sheff :) ja hind võiks ikka tagakaanel olla..

11. oktoober 2009, kell 11:57
Anonüümne ütles ...

Mulle meeldib see blondiga. Sheff, äge, tõmbab juba kaugelt pilgu peale ja nendest valikutest ka hetkel kõige professionaalsemana näiv :) Selles mõttes, et pilt on hea kvaliteediga.

Veel eelistan blondi sellepärast, et selline glamuur ja silmade varjamine sobib ka raamatu sisuga kokku. Mustvalge kaan on ka ok, aga kuidagi liiga kurvameelse pilguga - nagu tekitaks raamatust mulje, et sealt tuleb nüüd mingi lääge armastusromaan või sügavad sisevaatlused või mingi õnnetu elu.

11. oktoober 2009, kell 13:16
Anonüümne ütles ...

Blond on salapärane ja gläm, vihjab justkui kaante vahel sisalduvatele pöörastele seiklustele, mille tõetruudust kinnitab nüanss, et modelli silmad on varjatud. nendest kindlasti parim.

11. oktoober 2009, kell 15:32
Matinee ütles ...

ma olen siis esimene, kes ikkagi eelmise vöitja pildi poolt hääletab. Blond jätab minu jaoks odava meki juurde, must-valge-punane on juba etem (kui ehk kirjakujundust pisut muuta). Aga köige originaalsem ja passlikum on minu arvates siiski need pikad pikad jalad.

11. oktoober 2009, kell 18:30
Anonüümne ütles ...

Blond!!! Blond väga cool!!!

11. oktoober 2009, kell 19:43
Anonüümne ütles ...

Must-punane. See blond tibin näeb odav välja ja viltune kiri Eesti modelli päevik on lihtsalt kole.

11. oktoober 2009, kell 21:10
Anonüümne ütles ...

blond on nagu mingi liiga tibikirjandus, aga kui sellele pretendeerid, siis miks mitte.

teine on nagu mingi ajakiri ja ma ei tea.. ei sobi kohe üldse mu arvates.

jalad meeldisid mulle esimest korda ja meeldivad praegu ja ma kindlasti märkaksin raamatupoes sellist kaant. ja see ongi ju kaane põhimõte. see, et räägiti kunagi mingitest ebareaalsetest jalgadest ja ma ei tea millest iganes, see mind küll ei huvita. seega jalaaaaad!!!

11. oktoober 2009, kell 22:32
Unknown ütles ...

Saatsin eelmise kommentaari ja siis avastasin, et kaks valget kaant on, pidasin silmas jalgadega kaant:)

13. oktoober 2009, kell 15:24
Anonüümne ütles ...

pikkade jalgade variant on hea kuid kuna pealkirjas jääb mulje justkui oleks tegu moeteadliku neiu juttuga siis peaks kindlasti kingade asemel midagi effektsemat valima.:)

15. oktoober 2009, kell 21:04
Anonüümne ütles ...

vägakindalt blond on kõigekõige!!!

4. november 2009, kell 22:41
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB