kolmapäev, 4. november 2009

Nutikaimaist õnnelikeim


Suur aitäh kõigile, kes viitsisid ja oskasid saata õigeid vastuseid küsimusele "millises moefirma reklaamis kasutati musta paela, mis lendles ümber pudeli...ja millegi veel". Seekord võitis Reili, kelle aadressi ma uurin kohe, kui raamat mõne nädala pärast trükist värskena väljas :)

Õige vastus on - Viktor & Rolf - Flowerbomb. Ja õiges vastus ise läheb auhinnaks juba suuremasse loosimisse, mis stardib 11 päeva ja 20 tunni pärast (15.11. kell 20.00).

Aitäh teile veel kord.

P.S. Nina Ricci Mischievous Fragnance oli ka hea pakkumine.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mul jooksid külmavärinad üle keha kui võitja nime lugesin. See on minu nimi! Aga Reilisid võib muidugi veel teisigi olla. Ma üritan oma ärevust talitseda, muidu võib pettumus suur olla hiljem. Aga miks külmavärinad, sest ma ei ole kunagi midagi võitnud ning seekordki mõtlesin, et ma võin ju selle meili saata, raamatut ei võida ma niikuinii..
:)

5. november 2009, kell 02:28
Nelt5 ütles ...

Olen pikka aega sinu blogi lugeja olnud, pean mainima et uus kujundus väga meeldib, tahtsin küsida, kas see valik bloggeri valikus olemas see et lood kõrvuti ilmuvad??
raamatut ootan ka pikkisilmi.

5. november 2009, kell 19:26
Milana ütles ...

Aitäh, et loed blogi ja veelgi toredam kuulda, et raamat on oodatud :). Blogist sain valmis template, mis ise tekitas 3 tulpa. Muidu settingute alt ei ole tõesti leidnud eraldi jaotamise võimalust. Aga otsi valmis wordpressi või bloggeri templatesid (googlega leiab ka palju), seal ikka vahel on 3-veerulisi ka.
Kõike ilusat Sulle!
Milana

8. november 2009, kell 22:41
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB