pühapäev, 29. november 2009

Eesti netiavaruste suurim mäng


Tänasest on Sul, hea blogilugeja, võimalus osaleda, kui mitte just Eesti netiavaruste suurimas mõistatusmängus, siis vähemalt suurimas, millest mina teadlik olen.

Pane proovile oma kiirus, taibukus ja sõpradevõrgustik ja osale kuue lihtsa küsimuse äraarvamisel. Ja nende vahel, kes on saatnud kõik 6 õiget vastust, loositakse mitte üks peaauhind, vaid mitu mitu lahedat auhinda nagu:

1 Viktor & Rolfi lõhnaõli Flowerbomb
1 ajakirja Vogue aastatellimus
3 ajakirja Marie Claire aastatellimust
3 Milana päevaikud raamatut.

Ja nüüd ei muud, kui osalema! Mängu ja reeglid leiate leheküljelt:

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Nii raske küsimus :( guugeldasin kolm tundi ja leidnud midagi :(

30. november 2009, kell 03:54
Milana ütles ...

Nüüd peaks olema vihjed ka raamatu kodulehel:
http://www.milanaraamat.ee/vihjed/

30. november 2009, kell 07:55
Anonüümne ütles ...

ma peaksin ära mainima, et ma tellisin epl'i poest su raamatu ära, kuna ma ei suudaks taluda mõtet, et lähen poodi ja raamatud pole! lihtsalt sa tundud kuidagi niiiii hea inimene, igaljuhul ma ARMASTAN su blogi!

1. detsember 2009, kell 22:48
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB