laupäev, 7. november 2009

Sina lähedki automessile vä?


Ajad ei ole tõesti need, mis nad vanasti olid. Pegasus on pankrotis, Nobusse ei ole enam järjekordasid, New Bond Streetil on poepinnad rendile anda, Paris Hilton käib TopShopis (vähemalt korra) ja kalleim Zonda maksab ainult 19 miljonit krooni.
Aga tagasi algusesse. Kunagi paar nädalat tagasi oli Frankfurdi automess. Automess = kallid autod + pikad jalad (neil on ilmselgelt mingi vastastikune tõmme, sest ühte nähakse harva teisteta). Kuigi jalad on mul pikad ei saanud ma tehes oma rutiinset check-in kõnet bookerile päris kohe aru, mida ta mõtleb Pagani ja Zonda ja Frankfurdi all.

„In English“ palusin ma innustunud häälega bookerilt.

Ja booker seletaski uuesti algajatele. Frankfurdis on automess. Copy? Check. Automessil on autod, Smardist Koenigseggini (sinna vahele jäävad siis kõik muud autod). Kuigi ma ei saa ikka veel aru, mis see minusse puutub, kuulan ma edasi.

„Ühesõnaga“, seletab booker „Nad räägivad, et Horacio Pagani valis teid ise välja“. Ta on itaallane, ta saab vist üldse asjadest kiiremini aru kui mina, kellel ei paista ikka veel miski püha olevat.

„Kes on Pagani“, ei saa ma päris hästi aru, „ja mis firmat ta esindab“.
Juba hetkel hiljem ma saan aru, et Itaalias on see sama kui küsida, „kas Jeesus on keegi Louis Vuittonist või?“

Pagani on Zonda loojafirma omanik ja Zonda on maailma üks kallemaid autosid. Pagani oli kuuldvaasti ise, mis ma arvan, et on ainult tore legend, sirvinud meie agentuuri katalooge ja valinud modelle „paaritumaks“ messil tema kalliste autodega.
„Estonia,“ olevat ta öeldnud „“I know a guy from Estonia, mis ta nimi nüüd oligi, no keegi kes elab Marokos või kuskil seal, ta ostis ju ühe. Odava,“ ja ta raputanud laitvalt pead.

Ma arvan, et see osa on siiski linnalegend, aga nii booker rääkis. Messile ma siiski ei läinud. Kuigi Zonda saab praegu odavalt kätte.

Järgmine päev, kui ma agentuuri läksin, vantsis mööda Emilio, kohalik androgüünne meesmodell, keda ma olen paar korda näinud.

„Kas sina oled see modell, kes läheb automessile vä?“.

Kallid mehed, kui teil on elus vaid max. paar võimalust sama naise hittimiseks ja 5 sekundit esmamuljeks, nähke natuke vaeva. Mõelge kasvõi paar alati kasutatavat lauset välja. Kes ikka teb, et te kasutasite neid just kinojärjekorras selle kena blondi peal.

2 kommentaari:

acute ütles ...

see noh, et... kui sa just ise seda legendi ei konstrueerind, siis...
on ju küll Marokos üks eesti ärimees asju ajamas. Eesti oludes kröösus, aga mujal tõesti on vaid mees, kes ostab ODAVAMA Zonda

12. november 2009, kell 08:37
Anonüümne ütles ...

See ei ole linnalegend. Sellel eesti ärimehel on küll see auto ja ammu juba.

16. november 2009, kell 17:58
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB