neljapäev, 26. november 2009

Video raamatu reklaami pildistamisest


Jagaksin teiega videot minu raamatu reklaami filmimiselt.Protsessi tulemusena valmis reklaam, mida peatselt on näha Eesti Päevalehes....ja siin-seal veel :)

M.

Milana reklaami filmimine from Milana Davari on Vimeo.

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

See on kahtlemata üks väga hea raamat!!!! ;)

26. november 2009, kell 12:38
Anonüümne ütles ...

Miks sul seal lehel parool peal on?

26. november 2009, kell 13:17
O.J. ütles ...

Olen varasemalt töötanud 3 aastat ühe raamatukirjastuse müügijuhina ning võin öelda, et raamat on toode, mis müüb ennast üldjuhul ise. Tavaliselt tunneb hea raamatu riiulis ära, eelneva turunduskärata (okei-okei, on ka erandeid). Usun, et see raamat ei vaja müügi TOPi jõudmiseks seda kirjastava ning turustava ettevõtete müügiosakondade liigseid jõupingutusi.

26. november 2009, kell 15:18
Unknown ütles ...

Väga meeldib video! Ning see kes seal askeldab on ponyarts?
Ja kui küsida tohib, siis mis lugu taustaks mängib? :)

26. november 2009, kell 19:29
Pony ütles ...

Yeah yeah yeahs- heads will roll:) on lugu

27. november 2009, kell 11:15
helena ütles ...

Alles nüüüd lugesin läbi Milana raamatu, olin natukene eelarvamusega aga nüüd olen lausa lummatud ja täiesti sillas, kuna raamat väga meeldis,ei olnud tüüpiline naistekas, oli mida lugeda, oli mida avastada ning oli, millele mõelda!
Kurb,et lõpp jäi nats lahtiseks...aga avastasin ka selle kodulehekülje,mis edaspidid minu vajadusi rahuldab;=)
tänud sulle:=)

16. oktoober 2010, kell 10:33
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB