reede, 27. november 2009

Mis on ühist Kaur Kenderil, Sass Hennol ja Rain Lõhmusel?


Õige vastus on, et mul on väga hea meel, et nad kõik on mu raamatut lugenud ja ka natuke positiivset tagasisidet andnud, mille leiab uuelt raamatu koduleheküljelt:

http://www.milanaraamat.ee/arvustused/

P.S. Kuuldavasti tuli esimene raamat värskelt trükipressi alt.. ei suuda isegi ära oodata, et näha ja tunda...

6 kommentaari:

Kätlin V. ütles ...

Teree, selline küsimus kas internetist on ka kuidagi võimalik raamatut tellida? Kuna ise elan välismaal ja pole võimalik eestist poeletilt osta:( & raamatu lugemise soov on niiiniii suur

28. november 2009, kell 00:39
Nelt5 ütles ...

meeldis raamat, algus millegipärast polnud paljutõotaw, aga lõpp hea kõik hea, selline feelgood raamat, kirjuta aga weel! järg peab ka tulema, huwitab mis edasi sai..

12. detsember 2009, kell 14:15
märten ütles ...

Aitäh Sulle, et oma elu minuga jagasid. :) Võtsin su raamatu kätte ja panin ta käest alles siis, kui C. sulle helistas..lõpus...usun, et see oli Tema,aga no minesatea.

Mehed ei nuta, aga kuna ma olen alles poisike, siis võin öelda, et jah , see lõpp tegi mind vägaväga õnnelikuks.

Sa oled hea inimene. 5+

märten.

14. detsember 2009, kell 19:09
märten ütles ...

Ostsin selle raamatu algselt oma naisele, kes Sinu blogi jälgib...

Nüüd kingin ühe veel oma nooremale õele ja olen nõus ostma veel 10 raamatut inimestele, kes tahaksid seda lugeda, aga kellel pole selleks raha. :)

Nii, et kui kellelgi huvi, siis võib mulle kirjutada marten@telliauto24.ee

14. detsember 2009, kell 19:15
Milana ütles ...

Märten, nii ilusate sõnade peale ei oskagi kohe piisavalt hästi vastata. Igal juhul AITÄH Sulle...et lugesid, et jagasid, et tundis, et kirjutasid...AITÄH :)

14. detsember 2009, kell 20:39
Unknown ütles ...

Tohutult huvitav on seda lugeda :) Üldiselt olen seda tüüpi inimene kes ei armasta raamatuid lugeda, kuid seda raamatut võingi lugema jääda. Loodan, et tuleb veel järgmiseid osasid ka :)

Väga väga meeldis see raamat ja olen väga rahul, et ostsin selle :)

Ja suur suur aitäh sulle, et oma elu teistega jagada soovid :)

Päikest:)

2. jaanuar 2010, kell 18:04
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB