kolmapäev, 25. juuli 2007

Miks mehed petavad?



Kuigi ma ei pretendeeri absoluutsele tõele, on minulgi väljakujunenud arvamus, miks mehed petavad. Naistega on tavaliselt lihtsam – armastuse puudus, romantika puudus, ebakindlus (oma mees ei kiida ja imetle, järelikult tuleb tuge otsida mujalt). Meestega on keerulisem, sest esiteks ei ole kõik nii ratsionaalne, teiseks on meestel petmiseks oluliselt rohkem põhjuseid ja need on oluliselt hägusemad.

Loomulikult on mehi, kes ei petagi, ma siiralt usun sellesse. Samas on minu oletus, et need, kes petavad, teevad seda ühel neist põhjustest.

1. Sest nad võivad.
Lihtlabaselt, sest nad arvavad, et võivad. Tagajärjed on sekundaarsed. Sellel hetkel kui ilmub kaunis naine, ilmub ka väljakutse. Nagu on väljakutse vallutada mäetipud, sest nad lihtsalt on olemas. Ületada rekordeid, lihtsalt nende ületamise pärast. Tegelikult nad muidugi ei või, aga see tuleb meelde õhtul kodus ja sellistel puhkudel, oi kuidas oleks tahtnud et reaalsus-check oleks toiminud varem.

2. Meeste mängud.
Sest sõbrad esitasid talle väljakutse, vedasid kihla, kahtlesid tema võimetes. Puhas egotrip ja enda väärikuse tõestamine pullikarjas. Samuti on piirkondi, kus reeglid on lõdvemad ja ei kehti – tööreis, firmapidu jms. Ehk kohad, kus vahelejäämise tõenäosus on maksimaalselt väike. Ja siis muidugi on õrnhabras piir, mida loetakse petmiseks ja mida mitte. Aga ta ei tundnud ju mitte midagi. Aga suudlemine ju ei ole. Milleks riskida millegi nii süütu rääkimisega, et sa saaksid mingil imepõhjusel vihakrambid. Midagi ju ei juhtunud! Mhm, ega siis kui meie sedasama juhtume tegema, ei lähe ju ka arvesse, onju?

3. Teiste süüdistamise võimalus
Eelmisest punktist jõuame järgmisesse. Aeg-ajalt on kuuldud ja nähtud ka vabandusi „aga sõbrad sundisid”, „aga ma ei teadnud, et nii läheb”, „aga ta ju ise suudles mind”. Mis tähendab ta ise suudles? 12 aastased olete või?

4. Ahistav rutiin
Hommikused hambapesud, õhtusöögid ämma-äiaga, pidevate murede kurtmine kaalu ja dieedi-probleemidega, lõputud seriaalid telekas, laupäevased kaubanduskeskused ja nii edasi ja nii edasi. Alati sama ringlus. Ja kui ei ole aeg-ajalt „romantilisi äratusi”, siis see lihtsalt kas ajab hulluks või tasapisi murrab vastupanu ja kaotab sädeme. Mis viib meid teemani enesekindluse puudus ja pidev julgustamise vajadus. Lõpuks on kergem võtta keegi, kes on elurõõmus, rahul ja natuke ülekaalus, kui naine, kes on milligramm kaugel täiuslikkusest, aga pidevalt muretseb ja vajab kiitust (siinkohas võiks rääkida, et mehed ise ja ühiskondlik surve on tekitanud selle eelduse, et naine peaks tegema kõike ja veel rohkemgi, olles sealjuures laitmatult kena ja lõputult hea. Vaevalt, et mingis amatsoonide ainult nais ühiskonnas olid mured, et oi, mu üks rind on kergelt väiksem või tuharad ei ole nii pringid, kui naabri-Changal. aga sellest äkki kunagi hiljem.)

5. Sest nad ei saa kodust, seda mida vajavad.
Üsna sama, mis naistel. Armastuse, hoolimise, tähelepanu, austuse, seksi, hoolitsemise puudus. Kuigi naistel tavaline, siis meestel ilmselt haruldasem põhjus.

6. Ja nüüd viimane, aga enamlevinud põhjus - sest nad on rumalad
Sest kuigi nad teavad, et teist meiesugust ei leia, ei suuda nad ikka vastu panna esimesele 5 põhjusele.

Muidugi võib juhtuda ja tihti juhtubki, et põhjused ei olnudki nii ratsionaalsed. Lihtsalt talle ei meeldinud su naeratus, ajas närvi su kõnnak, hääletoon, pikkus, kaal ja miljon muud tegurit, mille peale ei tule ja vastu ei saa, ning ei peagi saama. Seda nimetatakse diplomaatiliselt „sobimatuseks”. Ja kõige täiuslikumadki on osadele lihtsalt sobimatud.

12 kommentaari:

ivar ütles ...

Noh, amatsoonid olevat omal ühe rinna meelega ära lõiganud, et see võitluse ajal ei segaks. nii et vaevalt nad nende proportsioonide pärast kurtsid.

25. juuli 2007, kell 14:13
Milana ütles ...

Absoluutselt minu point. Vibulaskmine oli tähtsam kui välimuse peudoprobleemid.

25. juuli 2007, kell 14:18
Indrek ütles ...

pigem peaks olema selle sissekande pealkiri: miks naised ja mehed üksteisest aru ei saa. või siis: mehed on sead, aga naised on ussid - petavad mõlemad ühtemoodi. :)

25. juuli 2007, kell 14:44
Udo ütles ...

Mida ! ! Põhjus number üks ei olegi seks. Oi oi, Milana, annab tunda et sa pole mees. Ikka ja alati peaks esimesena tulema seks. Ainult et peaks aduma, mida see seks siis ikkagi tähendab. Pagana tihti olen naiste poolt kuulnud seksi kohta omadussõnu nagu (lapsed kõrvad kinni): panemine, keppimine, füüsiline armastus. Ikka on see mingi suure vaimse nähtuse nagu kiindumus, armastus, füüsiline lisand. Meeste puhul on olukord totaalselt teistsugune. Seks on olemine, vaimne seisund. Armastus, teineteisemõistmine, kiindumus on ka mehe jaoks olemas, kuid nad kuuluvad rohkem materiaalsuse juurde. Niiet kui naine näeb seksi pärast tehtud petmist, näeb ta füüsilise iha rahuldamist. Mees näeb selles kaduma hakkava mina taasloomist.
Muidugi ei saa see olla mingiks vabanduseks pöörastele seksvallutustele. Pigem oleks seksi mujalt otsimine märgiks, et kõik ei ole korras mehe mina tunnetusega.

25. juuli 2007, kell 15:18
Milana ütles ...

Seks käiski minu jaoks kategooriasse 1-vallutamine lihtsalt vallutamise pärast.

25. juuli 2007, kell 15:36
Andreas Prausen ütles ...

Kõigepealt lugesin juttu (ai-ai, ilmselt ei ole mul jälle midagi teha, et ma blogisid loen :() ja mõtlesin, et kas ma olen naine? Sest põhjused 1-3 ei olnud absoluutselt pädevad, 4-5 aga täpselt samad, mis jutu alguses naistel.

Siis lugesin kommentaare ja jääb üle nõustuda BC-ga - mehed ja naised ei saa üksteisest aru. Tegelikult veelgi enam - usun, et inimesed ei saa üleüldse üksteisest aru.

Mis teha? Ei midagi, nautida elu ja mitte põdeda selliste asjade nagu "petmine" (jutumärgid on täiesti taotluslikud) pärast. Ela ise ja lase teistel elada.

25. juuli 2007, kell 17:04
Udo ütles ...

Nojah. Oh mind küll. Vabandust, vabandust. Nääd, kui pole ikka selge sõnaga öeldud et seks, siis ei saa kohe arugi.

25. juuli 2007, kell 17:15
bettani ütles ...

Ja miks ma ei tea ühtegi meest, kes suudaks seksida vastavalt naise vajadusele. Miks mehed tahavad vähem seksi, aga ikkagi petavad? Võibolla nad tahavad kellelegi nn teenet teha, lihtsalt kenad olla. Et nagu söömisega, see on vajadus ja tuleb täita. AGa kui oma naine tahaks vabal võimalusel, siis tuleb uni ja telekas on lahe jne. Mis meestel see lukk on, mis neid tagasi hoiab?

25. juuli 2007, kell 18:10
Wikmanipoisilik džentelmen ütles ...

Milana, petmisel on ka vähemalt üks positiivne külg!

Kui mees petab, on üldiselt hea meel iseendale ju teatada, et see mees pole Sinu jaoks õige. Olgu selle põhjuseks Sinu arvamus endast, kui kellestki, kes väärib paremat või teadmine, et ehk Sa ei paku talle piisavalt.

Vahet pole, kas naie tunneb end paremana või halvemana sellest mehest, suhe peaks olema tasakaalus ja kui see nii ei ole, pole see suhe tervik - kaks inimest pole üks.


Ahjaa, mu blogimõtetest üks rida: kui naised ei laseks meestel endaga petta teist naist, poleks meestel võimalik oma naist petta. Ringkaitse toimiks ;)
See aga tähendab, et on olemas naisi, kes lubavad endaga petta ja tähendab, et on naisi, kelle jaoks on petmine ükskõik.

26. juuli 2007, kell 12:13
Wikmanipoisilik džentelmen ütles ...

Bettani, mis meeste otsa Te küll sattunud olete?

Ma soovitan telekal paar juhet katki lõigata ja saab kõik korda ;)

Veel parem - kukuta "kogemata" telekas põrandale ja probleem laheneb. Kui mees röögib, et see on ega kaardiga ostetud ja ta maksab seda viis aastat veel tagasi, siis ütle, et näed, ta on sulle veel kallim kui see telekas ;)

26. juuli 2007, kell 12:18
Anonüümne ütles ...

Well, ma olen üsna kindel, et esimene põhjus on seks - nimelt selle vähesus või puudumine.
Ei ole just harv nähtus, kui naine mehele ära ütleb. On ju kõigile teada, et 95% naistest ei ole eriti aldid sellel alal.
See, jällegi, sunnibki meest oma seks-vajadustele otsima lahendust väljaspoolt kodu.

Mu enda ex-gf oli selline. Kui ma ise peale ei käinud või ei küsinud, siis pikim paus oli natuke üle kahe nädala. EI, ma ei petnud - ma pole seda tüüpi. Kui oleksin tüüpiline mees, siis oleksin ammu juba teise naise ka endale hankinud- puhtalt seksi pärast.

Vot!

29. juuli 2007, kell 08:38
Mariliis ütles ...

Väga intrigeeriv teema. Ja huvitav ja oluline. Ma olen tihti mõelnud, et kas on olemas mehed, kes petavad ja mehed, kes ei peta, või oleneb kõik suhtest, situatsioonist ja austusest naise vastu. Siiani ei tea.

Bobik, mismoodi naised peaks ringkaitset tegema? Et kui mehel, keda ma armastan, on teine naine, aga ta tahab minuga seda naist petta, siis ma ütlen, et sorri, ma ka hullult tahaks sinuga seksida, aga mul on su naisest kahju ja seega jääb ära? Naljatilk :) Selliseid ennastohverdavaid naisi pole just palju. Ja ma ei näe erilist muret ka sellega. Iga mees ikka vaadaku ise, kuidas oma suhtega hakkama saab ning iga naine samuti. Kui hakkaks veel teiste suhete pärast põdema, ei jõuakski üldse elada.

29. juuli 2007, kell 17:13
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB