neljapäev, 12. juuli 2007

Naistesebmise väljendid, mida ei tohiks ükski mees enam kasutada


Sebimise reegel number 1 on originaalsus või ootamatus. Ja mitte ootamatu valu kuulajas, mida tekitavad need kindlasti kõige ärakulutatumad pick-up lined.

1. Ilusad kingad. Kas sa võiksid nendega minu koju kõndida.
Mõte,mis tekib (MT): Seo oma botasepaelad korralikult kinni, istu oma 83 aasta Pemarisse, mine koju ja rahulda ennast ise.

2. Kas me oleme varem kohtunud?
MT: Jumal säästa mind lollide eest, muudega saan ise hakkama.

3. Mida sinusugune tüdruk teeb sellises kohas?
MT: Milline tüdruk? Mis kohas? Ja mida see sinu asi on mida ma siin teen?

4. Tahad ma teen sind õnnelikuks?
MT: Ma olen kindel, et need on 5 kõige õnnelikumat sekundit ühe tüdruku elus

5. Sa oled kõige ilusam naine siin baaris/klubis.
MT: Jah, ma tean aga kas sa tahad öelda, et ainult baaris?

6. Sa oled vist varas, sest sa just varastasid mu südame.
MT: Ilmselt olen ma veel ka pagana hea varas, sest sa oled juba kolmas, kes seda täna ütleb.

7. Ma olen natuke joonud ja sa paistad päris kobe.
MT: Kahjuks ma ei talu nii palju alkoholi, mis sind pandavaks teeks.

8. Kas ma võiksin sind enda juurde koju võtta.
Kas sa võiksid võtta kellegi, kes tõesti tahaks su millimeetriklubi või margikogu näha

10 kommentaari:

Michelinimehike ütles ...

Pemarisse = Bemarisse

13. juuli 2007, kell 10:21
Indrek ütles ...

muide mitte pemar vaid bemar (tuletatud sõnas BMW :)

13. juuli 2007, kell 11:02
Milana ütles ...

See oli halvustav IROONIA ja loomulikult meelega.

13. juuli 2007, kell 11:19
Michelinimehike ütles ...

Aga nüüd sisulise juurde:

Millal tekkib nimekiri mida tohiks kasutada?

Või kiirustan ma liialt?

13. juuli 2007, kell 11:47
Anonüümne ütles ...

[...]Milana kirjutab naistesebimise väljenditest, mida ükski mees kasutada ei tohiks. Mul tuli ka üks asi meelde[...]

13. juuli 2007, kell 12:42
Milana ütles ...

Räägi meile ka :)?

13. juuli 2007, kell 12:43
Erkki ütles ...

Haha, mõnusalt muigama võttis :)

13. juuli 2007, kell 12:49
Matinee ütles ...

heee kus tuldi nüüd tähti närima. Minu meelest Pemar peakski just "P"-ga kirjutama :)
Aga tore blogi sul Milana ;)

14. juuli 2007, kell 02:21
Milana ütles ...

Hea kuulda matinee, suured tänud :)

14. juuli 2007, kell 12:15
Anonüümne ütles ...

natuke veel laskemoona sulle:)

Man: I'd like to call you. What's your number?
Woman: It's in the phone book.
Man: But I don't know your name.
Woman: That's in the phone book too.

Man: Wha'dya say to a little fuck?
Woman: Go away, little fuck.

Man: So what do you do for a living?
Woman: Female impersonator.

Woman, after hearing a pick-up line:
"I liked your approach. Now let's see your departure."

Man: "Haven't we met before?"
Woman: "Yes, I'm the receptionist at the V.D. Clinic."

Man: "Haven't I seen you someplace before?"
Woman: "Yeah, that's why I don't go there anymore."

Man: "Is this seat empty?"
Woman: "Yes, and this one will be too if you sit down."

Man: "So, wanna go back to my place?"
Woman: "Well, I don't know. Will two people fit under a rock?"

Man: "Your place or mine?"
Woman: "Both. You go to your's and I'll go to mine."

17. juuli 2007, kell 11:29
 

©2009MILANA PÄEVIK | by TNB